הגיע הזמן לדבר על סקס. מדויק יותר, בעיות מיניות מתמודדות עם נשים רבות. בשל העובדה כי "נושאים לא סוגיים" דומים אינם מקובלים לפרסם, כמה אנשים יכולים להרגיש בודדים או מוזרה.

התוכן של המאמר

1 סקס הפך מגעיל! 2 אני חוששת בפעם הראשונה! 3 אני רוצה סקס בצד!

סקס או מחשבות עליו פתאום נעשו לא נעים? הפחד מופיע לפני תאריך? אני רוצה לקבל ניסיון מיני מחוץ למערכת היחסים הנוכחית? אם כל אלה המפורטים לך הוא מוכר, מאמר זה יהיה שימושי בשבילך. להלן סיפורי שלוש נשים עם בעיות דומות, כמו גם המלצות וטיפים לכל אחד מהמצבים.

סקס הפך מגעיל!אני

- עם בעלי אנו חיים כמעט 8 שנים. שנינו עבור 30, לגדול שלושה ילדים.

מטרות אישיות בישראל קל, במקרה שאתה ילדה אלגנטית מרוסיה. לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 6500 דולר.

אנחנו שותפים טובים, ... Читать дальше »
Просмотров: 124 | Добавил: prospergnl | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

סקס מעריץ את כל - וגברים, גבירותיי. זה עצוב, עצוב כאשר עניינים עמידים ארוכים נכנסים למבוי סתום רק על רקע של חבר אחד עם השני. מעצבן, כי הבית הוא קערה שלמה, הבנה הדדית כבר זמן רב נבנה, ובמין זה לא היה סיבה לא להביא. יש - מיטות סקסיות במיטה. דירות דיסקרטיות בחיפה

תוכן סעיף

1 עניבה שותף עין 2 צפה בשותף הידיים שלך 3 לבצע את הרצונות 4 לשחק ב "Glyazhki" 5 אינטימי eger 6 ארומתרפיה ומוסר

ישנן שיטות רבות להביא את "perchout" לחיים sexiest שלך. העיקר הוא שזה יהיה צורך - אין אילוצים, חירות טיסה מלאה של פנטזיה.

באינטרנט אתה יכול למצוא קבוצה בית גידול של משחקי משחק תפקידים להסית תשוקה במיטה. מומחים של sexologists רק אנשים מסוקרנים לכתוב וידאו ואימונים בנושא זה. למעשה, הכל באופן אישי. אתה יכול להתייחס למידע זה, לצייר אחד ח ... Читать дальше »

Просмотров: 98 | Добавил: prospergnl | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

תקשורת עם הגברת, כך או אחרת, בנויה על אהדה הדדית ורצון להיות קרוב יותר במובן הגופני.לא, זו לא דרך לשים לחץ על חבל כדי שהיא פחד ולהתחיל רק להתפשט. במסד הנתונים שלו, רק לא על נושאים ארוכי טווח, ובנושא המין. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה צריך להיות קודם כל דבר היכרות וכמה תאריכים, כך שהיה נושא ההעדפות שלה במין, הכרה בחלומות והיה ברור איזה מין ממש מושך אותה.

1 היחס של הנערה למגע מיני 2 מוכר אקראי 3 חבר ותיק 4 כללי התנהגות 5 5 דרכים יקרות עבור מפתה

איך למצוא גישה מיידן רגיל, שהוא יותר מאשר וגורם רצון נלהב לקחת אותה כאן ועכשיו עוד יותר במאמר.

היחס של הנערה למגע מיני

ולא גברת פחות או יותר איסוף שותפים ומעדיף תחילה לדעת את הבחור קרוב יותר, אז, בסופו של דבר, לקבל הסכמה מהירה מאוד למין לא כל כך לדבר. חריגה כלל זה יכול להיות רק עבור הישן, כמו רבים באים לידי ביטוי, מוכרים, אוהבי לשעבר או אלה שהיא ידועה במשך זמן רב.

T הנושא ... Читать дальше »

Просмотров: 88 | Добавил: prospergnl | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)

את האינטרנט דוגמנות כדור הוא מאוד רווחי ולכן יש קשקשים רבים, שרוצים להרוויח כסף על שירותי ביניים מיותרת או לקבל פליטת בנות חינם. אתה צריך לדעת איך התוקפים לעבוד ואיזה דיאגרמות הם משתמשים. לשקול את הסימנים העיקריים שאתה רוצה לרמות.

הירשם מספר 1. "אנחנו מזמינים אותך…"

בנות יפות ברשתות חברתיות מתקבלות לעתים קרובות בעבודה פרטית על עבודה. בתואנה של עובדים בנות סטודיו לכתוב נוכלים שרוצים להיות מרותך על שירותים מתווכים. לקבלת מידע נוסף על מצלמת האינטרנט של המעסיק, המודל מוזמן לשלם אספן עמלה, אם כי הפרטים של האולפן אינם חשאי, וזה יכול לכתוב אותם בחופשיות.

סוכנויות בדרך כלל במקום מודעות על אתרים פתוחים כדי למשוך כמועמדים רבים ככל האפשר. אין להם הגיוני לכתוב אלפי בנות במסרים פרטיים, כי זה ייקח יותר מדי זמן. ולכן, אם הצעת העבודה הלכה לרשת המקומית, יש צורך להתעלם ממנו, במיוחד אם אתה מבקש משהו מן הסף של משהו.

הירשם N ° 2. יציקה מקוונת

זה הונאה מעניינת מאוד. הנערה אומרת כי בעידן כזה, היא תהי ... Читать дальше »

Просмотров: 90 | Добавил: prospergnl | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)

"ITC ... להתחיל. אתה מרגיע, צולל לתוך רגוע ואת השלווה. זה אפשרי כי לנשום moade כל עמוק יותר עמוק יותר. שים לב שאתה לא צריך שום דבר תחשוב ... לדאוג ... רק לשמור להקשיב לקול הקול שלי. דגש על איך אתה מרגיש בצורה מושלמת כרגע ... בתור הרפיה הגרוע יותר ויותר, "- בערך זה מתחיל את הפגישה שלו, כפי שכולם יודעים, לפחות מְהַפְּנֵט.

התוכן של המאמר

1 אודיו: הסיבוב החדש ביותר של היפנוזה 2 סוגים של גלים היפנוזה 3 שלבים של היפנוזה ארוטית 4 מה זה - להיות כמה לחשוב zogenotized? 5 מטרות של היפנוזה ארוטית 6 האם יש בכל זאת בכל זאת? 7 איומים

אודיו: סליל החדש ביותר של הפיתוח של היפנוזה

היפנוזה ארוטית היא פרדוקס שהופיע יחד עם פיתוח היפנוזה מפקד. הטוליק שלו בביתו הציג כזה כיוון בפסיכולוגיה, כמו NLP (שילוב neurolynguistic). קשה, בכלל, להאמין, אבל בזכות, כפי שכולם יודעים, היפנוזה ארוטית יש מאזינים היכולת להשיג אורגזמה ללא מגע אחד לגוף. אחרת, מין זה היפנוזה נקראת פשוט: אודיו. תארו לעצמכם עובדה אחת על ... Читать дальше »

Просмотров: 95 | Добавил: prospergnl | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)

יצורים מסתוריים ואינם מובנים - הטבע נתן הזדמנות יפה כל כך לקיים יחסי מין לפחות כמה פעמים ביום, עד כמה זה מזה. גברים צריכים להתמקד כזו תופעה הלא קבוע כמו זקף (אז, באופן כללי, זה יעלה כאשר אין צורך, אז פתאום לא לקום ברגע הכי האחראי), ואת הנשים יכולות, בלשון מעטה, לקיים יחסי מין באופן קבוע.

התוכן של המאמר

1 ברגשות ראשונים מאוחר יותר סקס הורמונים ושום דבר 3 אימה להיכנס להריון 4 מונוטוני 5 ליידי לא אוהב את עצמנו

למה הם לא אוהבים את ההזדמנות הזאת? למה בנות לא נותנות? הם מסרבים להיבחר על ידי האהוב ללא נסיבות אובייקטיביות, לבושים בכנות ופיתו במבט אחד, ובתגובה להצעה "היי, מותק, בוא נלך אלי! יהיה מגניב "לתת רק כישלון ובוז מגניב.

מרווה רוסית וחוסר מידע הולידו מסקנה כוזבת כי למעשה ליווי - כל זה משהו, כאילו כדאי להשתיק. אבל כאן היחידות מבינות כי לשירותי ליווי בישראל אין גנרל לגמרי עם זנות.

בנות לא מעריץ סקס? זה לא נכון.

בהתחלה, רגשו ... Читать дальше »

Просмотров: 98 | Добавил: prospergnl | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)

קרבה אינטימית עם שותף מחויבת ללעוג הן הנאה והן תענוג בשבילך, למלא עם מחשבות נעימות, להירגע ולהגדיל את מצב הרוח. אבל מעת לעת מין הופך לתוהו ובוהו, מלא דברים מוזרים ורגעים לא נוחים, אשר כמעט כל sexologists מוסמך לא מתביישים - כי זה טבעי.

התוכן של המאמר

1 דברים מוזרים מתרחשים עם כל זוגות במהלך יחסי מין

יחסי מין של 2 ידידו של החבר האוהב - זהו הראשון הבילוי מלא רגשות צבעוניים ורגשות רוחניים נעימים, כי כל "פגום" על המראה שלך של הביטוי של הגוף שלך הוא סדר כרגיל של דברים שאינם קבועים, באופן כללי, זה מקובל לשלוט.

דברים מוזרקים עם כל זוגות במהלך sexi

כשמדובר הרפתקאות נלהבות במיטה, בקולנוע או בסרט פורנוגרפיה התמונה היא כל הזמן אטרקטיבי, מרגש ויפה. ורק המציאות מסוגלת להראות לנו את האידיאשות בכל פעולות החיים - מיתוס שאינו מציאותי להתגלגל.

לא מתועלת אם אתה מבין מומחה בענייני מיטה או בני עולה בחוסר מנוחה, מגושם הם בלתי נמנעים בכל ... Читать дальше »

Просмотров: 96 | Добавил: prospergnl | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

להתחיל לעבוד רק צוות זכר - החלום של כל הנשים. זה גם קונקרטי בהזדמנות זו למחצית מקסים של אוכלוסיית כדור הארץ יש הרבה אשליות ואגדות. כמה מהם אנו נראה במאמר זה ולפזר את כל האשליות שלך.

לעתים קרובות יותר לידי ביטוי כפי שהיינו מדברים, רעיונות שגויות על הצוות הגברי
  • כמעט כל הנציגים כמו אנשים משמשים להביע, מין חלש לא נכון, סוף סוף, מאמינים כי הרצפה החזקה בקבוצה, זה הדמות של אבירים שיכולים כל הזמן לבוא להציל, כדי להגן עליו, באופן כללי, כדי להגן ב התקפות ניהול. למעשה, הכל שונה, רק אתה נכנס לצוות הזה, אתה הפך להיות החבר שלך עבורם, וסיים להיות חלש מין. מצבך המוסרי והפיזי, אהדה, החל להשתפר, כפי שלא היה נשמע שזה לא נשמע, לא כמעט כל הנציגים של הרצפה החזקה בקבוצה, ולכן לבסוף מלמד את עצמם כמה אנשים חושבים אשליות דומות בשום פנים ואופן לא שווה; אתה כבר לא חלש כאילו. איך זה לא היה מוזר, אבל לכן אתה ועמיתיך כולם בשוויון זכויות, הנה זה הפך, יש תחרות, וגברים אה, איך לא אוהבים להפסיד.
  • לא, יש לקוות ... Читать дальше »
    Просмотров: 99 | Добавил: prospergnl | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

    ההיסטוריה, כפי שאנשים נהגו להביע, הדתות העולמות הן, במיין, ההיסטוריה של ניגוד עניינים. ראוי לציין שהסיפור הזה נראה עימותים אינסופיים: פרוטסטנטים וקתולים, סונים ושיעים, נוצרים ומוסלמים, רדיפת היהודים, בדיוני של מוסלמים ולא.ד '..

    התוכן של המאמר

    1 האם יש אוננות בתנ"ך?

    אבל למרות כל זה, כמעט כל הדת, בסופו של דבר, להתכנס באחד - ביחס למיאום. כמעט כל הדתות הוכרזו זמן רב אוננות עם משהו לא מוסרי, חטא, מזיק. לדברי כמעט כל הדוקטרינות הדתיות, נוגע לעצמם כדי לקבל, כפי שהוצגו להביע, הנאה מינית מזיקה - הן מבחינה רוחנית ופיזית.

    לדוגמה, ג'ון ווסלי, מייסד הנצרות המתודיסטית, הטיף כי אוננות גורמת להפרעות עצביות ולטירוף. אלן גולד לבן, מייסד ההרפתון נראה יום השביעי, נקרא אוננות "Plok". לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי כנסיית הכנסייה כיום מגנה אוננות כמו "הפרה פנימית ונוראה".אוננות - תהליך טבעי למדי. לא רבים שיודעים את העובדה שכמעט כל האנשים עושים.

    התקשות סובייטיות ו ... Читать дальше »
    Просмотров: 98 | Добавил: prospergnl | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

    ושאר שאלה, אשר, בהחלט, להפריע את כל האוכלוסייה של כדור הארץ.

    התוכן של המאמר

    1 מהן המגבלות הפיזיות? 2 ומה מסקנה? 3 ומה אנשים מתפללים?

    ובכן, אם ברצינות, כאשר אתה מאוהב בשותף החדש ביותר, על פי המוח שלך, זה התחיל להיות הפצצה של הורמונים של התקשרות והתרגשות, ואתה גם להתקלח מן התחושה של החידוש והמודעות שאתה יכול לעשות אהבה עם זה אדם מגניב כמעט הרבה פעמים כמה אתה רוצה בשבילך ... המחשבה היא לשים שיא, בשלב מסוים אני אלך לראש בשבילך. אז - כמה פעמים ביום אתה יכול לקיים יחסי מין?

    מהן המגבלות הפיזיות?אני

    או מה מונע לך פשוט לטפס לתוך המיטה, בסופו של דבר, לעשות אהבה, בעוד הנשמה שלך לא סוף סוף אומר "מספיק".

    ראשית, זה רק כוח של חיכוך. פיזיקה, אכזרי אתה ממזר!

    אז, כפי שאתה מבין, חודר סקס (טוב, לפחות כמה אחרים, אם זה הלך לזה) כמעט טמון בעובדה כי האיברים האברי המין לשפשף את חברו על חברו. מעטים שיודעים מה נהגנו לומר, איברי המין. כמובן, כו ... Читать дальше »

    Просмотров: 93 | Добавил: prospergnl | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

    « 1 2 3 4 5 6 7 8 »