10:30
כמה פעמים ביום אתה יכול לקיים יחסי מין?

ושאר שאלה, אשר, בהחלט, להפריע את כל האוכלוסייה של כדור הארץ.

התוכן של המאמר

1 מהן המגבלות הפיזיות? 2 ומה מסקנה? 3 ומה אנשים מתפללים?

ובכן, אם ברצינות, כאשר אתה מאוהב בשותף החדש ביותר, על פי המוח שלך, זה התחיל להיות הפצצה של הורמונים של התקשרות והתרגשות, ואתה גם להתקלח מן התחושה של החידוש והמודעות שאתה יכול לעשות אהבה עם זה אדם מגניב כמעט הרבה פעמים כמה אתה רוצה בשבילך ... המחשבה היא לשים שיא, בשלב מסוים אני אלך לראש בשבילך. אז - כמה פעמים ביום אתה יכול לקיים יחסי מין?

מהן המגבלות הפיזיות?אני

או מה מונע לך פשוט לטפס לתוך המיטה, בסופו של דבר, לעשות אהבה, בעוד הנשמה שלך לא סוף סוף אומר "מספיק".

ראשית, זה רק כוח של חיכוך. פיזיקה, אכזרי אתה ממזר!

אז, כפי שאתה מבין, חודר סקס (טוב, לפחות כמה אחרים, אם זה הלך לזה) כמעט טמון בעובדה כי האיברים האברי המין לשפשף את חברו על חברו. מעטים שיודעים מה נהגנו לומר, איברי המין. כמובן, כולנו יודעים היטב מה. או צעצועי מין. או משהו אחר, לשחרר את דמיונו.

אז, בשלב מסוים זה רק יגרום כאב. הסטטיסטיקה אומרת כי בעקיפת מין הפעם השלישית הופכת כואבת, וזה הופך להיות קשה יותר בהצטיינות.

אבל יש חדשות מצוינות: סיכה! אנשים המציאו חומר סיכה מלאכותי שיהפוך אותו לכל החלק החלקלק ביותר וחסר כאבים. הידד! נערות ליווי בחיפה

ועל חוסר היכולת Cum: אבל זה אפשרי, בסופו של דבר, לקבל אורגזמה מרובה! בחודש האחרון, הנשים. העובדה היא כי התכנסות של פגיעות של אורגזמה איברי המין אצל נשים הם רגישים מאוד, ודם ממהר בשפע, כי הם פשוט, באופן כללי, כדי לקבל אורגזמה עוקבת. זה אפשרי כי אבל לגברים sublled פחות, הם צריכים קטע, כך הדם מילא את הגוף החורני של חבר שוב.

אימון פיזי.

סקס הוא אותו אינטראקציה פיזית, כמעט איך להיות לידי ביטוי, תרגילי ספורט, במיוחד אם אתה מנסה לחזור על כמה תנוחה סטרה במיוחד מן קמה סוטרה, כי בשלב כלשהו אתה פשוט להתחיל להרגיש כאילו אנחנו כל הזמן מדברים, שריר פיזי עייפות ואובדן. כי הצמד לא סביר לעמוד במרתון המין, אם זה אפילו לא עומד על העלייה במדרגות על הרצפה העשירית.

איך לתקן את זה? אתה יכול להשתמש תנוחות על איך אנשים רגילים להביע "סקס עצלן"! נניח, את הכפות של הכפות (גבר מאחורי הגברת, שניהם נמצאים בצד), או שהתנוף של הכלב השקר (הגברת טמונה על הבטן, מירוץ על המרפקים, והאיש שוכב על זה מלמעלה, נכנס זה vatinally או Anally) כמעט לא דורשים, כפי שכולם יודעים, אימון גופני.

ובכן, או שאתה חייב להיות מאסטרס של ספורט או יוגה. יש צורך להדגיש כי כאן הוא אחד השני.

את היכולת סוף סוף לחוות אורגזמה שנפגע בעקיפין לעיל.

אם אתה כבר עשיתי לעשות אהבה כמה פעמים בנפרד, אז אתה בטח יכול לזכור סוף סוף כי היה קל יותר להשיג איך אנשים היו רגילים להביע את האורגזמה הראשונה, ואת הפליטה היא יותר ויותר קשה וקשה יותר.

זה סוף סוף בשל פיזיולוגיה לא חוקית: לחוות אורגזמה, אתה צריך מתוח, אם כי, איך להגיע, קצר, את העבודה של מערכת הדם השריר, איך אנחנו כל הזמן מדברים, איברי המין, במיוחד את הנשים.

שירותי ליווי בישראל משולמים. רב-זמן, קונים - בחורים מוצלחים אשר בוערים במיוחד עם רצון להופיע במבט אצל הפגישה, הליכה ישירות מתחת היד עם אישה יפה. זה להרוויח מספיק כדי להבטיח לחלוטין ומלא אישית לספק את האובייקטים הדרושים.

אגב, על השרירים: אם יש להם גברת, כפי שהם התחילו, מאומנים, ואז לחוות כמה אורגזמות, כפי שכולם יודעים, לומן קטן של זמן יהיה קשה לה.

בנוסף, לעתים קרובות על ידי אורגזמה, גופים אנושיים הם כואבים, ולא משנה מה גירוי כואב להם. החבר 'ה הם למעשה כל הזמן אז, והגברות גם לקרות לעתים קרובות. בנוסף, בגלל מה המוח עושה כמות עצומה של הורמונים, אנשים סקסי נבדקים לעתים קרובות, כפי שכולם יודעים, עייפות ענק ותשוקה אז להגיד ליפול לישון לפחות במהירות.

לכן, לעתים קרובות אנשים הם טהורים דגים לא בדיוק מכשיר למרתון מין וכמה פעמים ביום.

התייבשות.

במהלך יחסי מין, הגוף פעיל נותן מים: חומר סיכה בגברות, חומר סיכה והצטיינות בחורים, זיעה בשניהם, ברוק במהלך נשיקות או, כפי שכולם יודעים, ליטוף אוראלי הם כולם לחות שהגוף מייצר על חשבון המשאבים שלו, כי במהלך מרתוני מין צריך לבוא לידי ביטוי, לשתות הרבה. ולעתים קרובות - חוץ מזה, כאשר אנשים נהגו להביע, יש הרבה, כמו עומס יתר פיזי, כפי שהיינו לדבר, התפרצויות הורמונליות גם סוף סוף להתעורר הרבה כוחות מן הגוף.

גיל ושלב של מערכות יחסים.

באופן כללי, זה נקודה יותר על הורמונים. אם בני הזוג - צעירים או ילדים, שממנו הדברים לא היו מזמן, והם הולכים מן המוח זה מזה, אז מרתון המין יהיה ארוך יותר ויותר. אם כמה מעל 30, ובמערכות יחסים במשך זמן רב, אז אטרקציה סקסית זה לזה ואופי יכול פשוט להיות פשוט לא מספיק (אם כי יש יוצאים מן הכלל).

ובכן, זמן פנוי, כמובן.

סטטיסטיקה קלה:

יחסי מין בינוניים (כולל הקדמה) ממשיך, בדרך כלל כשעה; יחסי מין, למעט הקדמה, רק "חיכוך של איברי המין" - 10-20 דקות; אורגזמה של גבירותיי היא בערך שלוש פעמים מאשר, כפי שרובנו רגילים לומר, זכר (קנאה, בנים!).

אז זה גם הולך כי כדי, באופן כללי, לעשות אהבה לפחות שלוש פעמים, בשבילך אתה צריך לפחות.

בתוספת זמן "להישאר, לתרגם את הרוח, כדי להבין את עצמך בעולם הזה, ללכת לשתות ולשטוף, כי עקיפת חיכוך פעיל. אנשים מסורתיים מעט מזיע».

ומה הפלט?2

ואת המסקנה היא: רשמית, אדם יכול, להיות הרבה אהבה למספר עצום של פעמים (אגב, השאלה של "מה נחשב עבור מעשה מיני" - למשל, האם זה סקס מציצה , cunnilingus, פעולה של אוננות הדדית), אבל כמעט יש לה מגבלות פיזיות שונות ממה שאנשים רגילים להביע את האפשרות לאירוע וכל אדם באופן אישי.

לדוגמה, אם, ב זוג, הוכנו השותף ברמה הפיזית, הם אינם מעונים מן הרגישות הכואבת של אורגזמות, הם משתמשים, "תנוחות עצלות", כמות עצומה של חומר סיכה, לשתות הרבה מים התהליך והם נמצאים כזה שלב של מערכות יחסים שיש להם על זה לצמיתות ואת עלויות הדדית ולבסוף ללעוג - הם יארגן מרתון מין במשך כל היום.

אם שניהם בצמד לא היו מוכנים במיוחד ברמה הפיזית, הם היו זקוקים לזמן כדי לסגת, ועם כל זה הם רוצים להחיל תנוחות מורכבות ברמה הפיזית. -מרפון עדיין יהיה קצר יותר.

ומה שאנשים מתפללים?3

אלוהים, יברך, בסופו של דבר, הוא דירוג. כולם יודעים שיש גם נושא זה כבר דנים.

"האיש שלי והאיש שלי בלם בניו יורק במהלך סופה לפני כמה שבועות. באותו יום שבת, אנחנו באמת לא יכולים לצאת ולבסוף לעשות משהו, כי התחלנו עם סקס בוקר והחלטנו לבלות כל היום במיטה. אנחנו מין מעורב, אוכל וטלקלה. כתוצאה מכך, עשית את זה כ 6 פעמים עם שתים עשרה שעות, "המותג f. "הדוכס, הארוך ביותר, כמו שרבים חושבים, מרתון שלי היה ארבע פעמים, אבל סיימתי לא בכל פעם. אני חושב שהייתי מאוד מיובש, אז לא אכפת לי איך לסיים. הייתי צריך לשתות, כמה חושבים, הרבה מים וליישם הרבה סיכה. כולם יודעים שכל כך הרבה יותר, זה היה מאוד כיף, "דזארד מ '. "היה לי סקס חם מאוד עם בחור אחד, כשפשוט התחלנו להיפגש, והיה לנו מחשבה בראש - קיום יחסי מין כל כך הרבה פעמים כפי שאנו יכולים, ליום. סיימנו ארבע פעמים, וכנראה אולי ועוד, אבל ברגע זה הופך להיות פשוט על הרמה הפיזית מביך. אה, כן, זה גם מייגע ". * "כאשר אתה ילד שפתח רק את המין שלו, אתה רוצה סוף סוף לעשות להם כמו בכלל.

התקשות רוסית וחוסר מושלם של מידע זרוע מסקנה כוזבת כי ליווי הוא בהחלט משהו, סביר, זה צריך להיות שותק על עובדה זו. עם זאת, כמה אנשים יש את המידע כי שירות ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

הוריה של החבר שלי לא היו בעיר בסוף השבוע, אז פשוט הסתובבנו, כפי שעמד, הביתה והיו עוסקים בכך, כולל ג'קוזי. כאשר התעטשתי למחרת - קיבלתי את הנרתיק, "- בריטני לא.

אז, כפי שאתה רואה, הכל מאוד באופן אישי.

Просмотров: 98 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar