11:42
היפנוזה ארוטית - מה זה עדיין זה? איך להשיג אורגזמה בלי לגעת בגוף?

"ITC ... להתחיל. אתה מרגיע, צולל לתוך רגוע ואת השלווה. זה אפשרי כי לנשום moade כל עמוק יותר עמוק יותר. שים לב שאתה לא צריך שום דבר תחשוב ... לדאוג ... רק לשמור להקשיב לקול הקול שלי. דגש על איך אתה מרגיש בצורה מושלמת כרגע ... בתור הרפיה הגרוע יותר ויותר, "- בערך זה מתחיל את הפגישה שלו, כפי שכולם יודעים, לפחות מְהַפְּנֵט.

התוכן של המאמר

1 אודיו: הסיבוב החדש ביותר של היפנוזה 2 סוגים של גלים היפנוזה 3 שלבים של היפנוזה ארוטית 4 מה זה - להיות כמה לחשוב zogenotized? 5 מטרות של היפנוזה ארוטית 6 האם יש בכל זאת בכל זאת? 7 איומים

אודיו: סליל החדש ביותר של הפיתוח של היפנוזה

היפנוזה ארוטית היא פרדוקס שהופיע יחד עם פיתוח היפנוזה מפקד. הטוליק שלו בביתו הציג כזה כיוון בפסיכולוגיה, כמו NLP (שילוב neurolynguistic). קשה, בכלל, להאמין, אבל בזכות, כפי שכולם יודעים, היפנוזה ארוטית יש מאזינים היכולת להשיג אורגזמה ללא מגע אחד לגוף. אחרת, מין זה היפנוזה נקראת פשוט: אודיו. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה שהוא האמין כי סוג זה הוא האידיאל גירוי חושני מעורבב עם bdsm.

כדי להבין טוב יותר את התכונות של פינת אודיו, ישלם תשומת לב משמעותית, כמו אנשים רבים חושבים כי עדיין מציג איך רובנו משמשים לומר, היפנוזה עצמה. תחת מונח זה מובן לתמרן את התודעה של אדם במטרה של הכשרון של חלק הרצוי. במילים אחרות, היפנוזה המובילה היא סוף סוף שליטה על מצב פיזי, פסיכולוגי ונפשי של דבק.

זה נעשה כדי לומר זאת לצורך ביצוע כמה טרנספורמציות חיוביות. בדרך כלל, בפסיכולוגיה היפנוזה משמש להיפטר מתחמים, הגדלת ההערכה העצמית, לומד פציעות, כפי שאנו מבטאים את העבר שלנו. מחקרים נוכחים הראו כי טראנס יש גם השפעה משמעותית על המוח שלנו. דירות דיסקרטיות בתל אביב

סוגי גלים בהיפנוזה 2

צור נסיגה קטנה, כך שהוא הופך להיות, כדי להבין איך זה מתרחש פעולה. נוירולוגים ברורים 5 סוגים שונים של גלי המוח, קבוע בעזרת אלקטרואנצפלוגרף (EEG).

סוגים אלה, כמו הרבה יותר מדויק, תדרים שונים, והם בזמן באזורים שונים של המוח. אבל סוג אחד של גלים כל הזמן שולט בזמן הזמן, אשר נקבע על ידי המדינה הכללית של אדם - מה הוא חושב על מה זה מרגיש מרגיע. כולם יודעים כי סוגים אלה הם:

דלתא גל (0.5 - 3 הרץ). הם מופיעים במהלך השינה ללא חלומות, גם על הרמות העמוקות ביותר של מדיטציה היפנוזה. תטא גלים (3 - 8 הרץ). כמה אנשים יודעים מה מופיעים במהלך השינה, מדיטציה, גם היפנוזה. גלי תטא מחוברים קשר הדוק לזיכרון, אינטואיציה ו תַת הַכָּרָתִי. גלי בטא (12-38 הרץ). מופעל באותם רגעים, כאשר אדם סוף סוף חושב על דילמות, הוא עסוק קבלת החלטות או מינים אחרים פעילות מנטלית מרוכזת. גלי אלפא (8 - 12 הרץ). מופיעים בכבוד רגעים מימדיים. הם קשורים קשר הדוק עם רוגע, הרפיה קלה. מצב אלפא מקדם לשפר את תיאום התנועות, תהליך הלמידה, שילוב של תודעה וחוסר הכרה. גאמא גלים (38 הרץ ומעלה) מופיעים במדינה אהבה, אושר, להרים רוחני. ואפילו לא צריך לומר כי גלי גמא תורמים בו זמנית עיבוד מידע מאופן שבו אנשים משמשים לביטוי מוח שונים. ללא ספק, ראוי להזכיר כי הם לא מופיעים מצב היפנוטי.

אז, hepenoter הוא אדם משתמש במילים מניפולציה תודעת הלקוח. במהלך הפגישות מתרגמת סוף סוף את זה מצב ביתא אל אלפא רגוע ביותר, תטה ודלתא טרנס. במיוחד ב קריטריונים אלה מחוסר הכרה חושף מאה אחוז. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אנשים, לשים את זה בעדינות, חווים הרפיה עמוקה ביותר; השאר הם הזיות קלוריות עוף; שְׁלִישִׁי מופעל, כפי שכולם יודעים, זיכרונות מדוכאים.

נראה כי כל ההשפעות המפורטות נעשות היפנוזה מאוד כפי שאנו מבטאים, מלאי בעל ערך לתרגול bdsm. ואכן, טרנס הוא לא מתאים עם המקום הנפשי שבו הוא במהלך הפגישה של sabamissive.

שלבים של היפנוזה ארוטית 3

איך hypnotists רק להגיע לרשויות על התודעה? מתברר, הם עוקבים אחר שיטת פעולה כללית מסוימת. זה מורכב מ צעדים הבאים:

שלב משא ומתן. הלקוח וההיפנוט, באופן כללי, דנים, כפי שכולם יודעים, את המטרות הסופיות של היפנוזה, גבולות הבטיחות. הַשׁרָאָה. ההיפנוטריסט נכנס באופן שווה ללקוח את הטרנסצנדנטי. בשביל זה, רק יש מספר טכניקות.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. חסכוני יותר כדי להזמין eSquiten, אשר ידגיש את הרמה ותאסוף חברה מצוינת.

כמובן, כולנו יודעים היטב את זה, למשל, את ההקדמה של מיוחד, כמו אנשים רגילים להביע, תרגילי נשימה, או התבוננות, כמו רבים באים לידי ביטוי, אובייקט מסוים במהלך איך אנחנו רגילים לדבר, במשך תקופה ארוכה של זמן. אנשים קטנים יודעים את מטוטפנות המעבר, מטרונומים, פריטים נוצצים. ואפילו לא צריך להגיד כי בשלב זה, כפי שהיו, הבעלות על התת-מודע. דִכָּאוֹן. כמו לקוח רק נכנס לתוך הטראנס, המהפנט עובר לטכניקות של העמקת מצב זה, גם שולח את התהליך בכיוון מסוים. הַצָעָה. עכשיו ההיפנוטריסט מגיע למהות של תרגול זה, כמובן, ניהול המחשבות והרגשות של הלקוח. לדוגמה: "בכל פעם שאתה שומע איך אני חייב לבוא לידי ביטוי, הקול שלי, אתה מרגיש את הרצון להגיש את המילים שלי. זה יהיה רע אם לא שמים לב מה יהיה מאוד כמו שאנחנו כל הזמן לדבר, רגשות נעימים ". לַחֲזוֹר. השלב קורוזיבי שבו ההיפנוט, בסופו של דבר, יכול לבטל כיצד אנשים משמשים להביע, חלק מההצעות. לדוגמה: "עכשיו אתה משאיר את הטראנס, ולא מרגיש עוד את עצמך כפי שהיינו מדברים, כועעים, שמיעה, כפי שכולם אומרים, הקול שלי". הלקוח יוצא באופן שווה מתוך המדינה היפנוטית. גימור שיחה. בשלב זה, בסופו של דבר, התרחשה כתוצאה, גם התכתבות מראש מטרות כפי שהיו.

מבנה היפנוזה הציבור הוא פשוט. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי ההיפנוט כל הזמן, זה היה אפשרי להשתנות, לחשוף יכולות ענק להצעות.

מה זה - להיות מהופנט?4

בחברה Tokget הוא האמין כי האדם שנחשף לחפן מאה אחוז הוא כוח ההיפנוטר. עומד לשים את זה בעדינות, להודיע ​​לו קהות, כפי שהוא כאן, זה הפך, יבצע; ועם כל זה לא יהיה שום דבר כדי לשמור על הראש שלי התעוררות מ טרנס.

זה לא לגמרי הנוכחי. העובדה היא כי ההיפנוטר מקבל בדיוק כל כך הרבה שליטה על התודעה הלקוח כמה הוא אוהב להגיע. אנו נשלם לעצמך עובדה אחת, כי למשל, אם בהתחלה לאדם סוף סוף יש ההתקנה היא לא, לשים את זה בעדינות, להוציא את האשפה, איך כולם יודעים, שום סדר של ההיפנוטר כדי לסבול אשפה ישכח את זה כדי לומר לעשות.

לא כולם שקועים בטראנס למצב כזה, כך מאוחר יותר שמור משהו בראש שלי על מה שקורה. זה גם תלוי הרצון של אדם, שלו הצעה, דרגת שליטה משלה על הגוף והתודעה.

מטרות של היפנוזה ארוטית 5

ETAK, על מה זה מיומנות, הוא נעשה שימוש בחושני כַּדוּר? תן לנו לראות כמה מטרות עיקריות.

צומת פחדים ומתחם הקשורים למין סוֹפֵר. חושניות משופרת באזור מסוים של הגוף. ההיפנוטיסט, באופן כללי, אולי, למשל, לעורר את הלקוח שהוא מדבר כל הזמן עם הרגיש ביותר ארוגניק, קוק הוא potituted לבוא לידי ביטוי, אזור הוא סוף סוף מרפק. סוחר כמה מאיתנו כל הזמן אומר, משחק תפקידים. לדוגמה, לפני התחלה BDSM מפגשים היפנוזה מקדם כניסה חלקת לתוך התמונה של Sabamiss. צור כיצד אנו מבטאים, אסוציאציות מרגשות מוגדרות. לדוגמה, ההיפנוט יכול לעורר כי אלה או מילים אחרות או אובייקטים סיבה יש לו התרגשות.

האם יש כל מוסר בכל? 6

בעיקרו של דבר, היפנוזה היא אקדח מסיבי מאוד. וללא הידע, כמו אנשים רבים חושבים, האדם עצמו ינצל אותם. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל איך זה לא היה נשמע, כל זה לא, לשים את זה בעדינות, מפסיק pickuparts באמצעות כל שיטות עבור sobloche.

אנו נראה כמה עצות עיקריות לאלה שרוצים סוף סוף לנסות לנסות היפנוזה ארוטית, או סוף סוף חושב להיות מהפנט.

לפני הפגישה מתחילה, לדון בכל הפרטים. שאל שותף, מה ההעדפות וההגבלות שלו. ציין אם ניתן לגעת בו בזמן שהוא מתרגם. היפנוזה ארוטית יכולה להתבצע גם הן בתא עם מגע פיזי, וללאו. זה לא צריך להיות, לעשות עם הצעות כאשר אתה שותף שלך מושפעים אלכוהול או חומרים חזקים אחרים. בפרט, אם אתה עדיין מוכר. כל הזמן להביא את הניסוח בתהליך היפנוטי, הגדרת הנמען לחופש פעולה מוחלט. לדוגמה: "אתה יכול פשוט לדבר איתי בכל רחבי הפגישה," או "אתה כל הזמן יש את ההזדמנות פשוט ו במהירות לצאת הטראנס".

מראש, לסמן את המחווה הרגילה או תנועה שניתן לעשות במקרה של אי נוחות במצב היפנוטי. כאשר אדם נמצא בהרגעה העמוקה ביותר, ייתכן שיהיה קשה לדבר.

באופן כללי, הכלל העיקרי הוא שלפחות הצעה מסוימת מתבצעת רק בהסכמה מְשׁוּפָּר. יש צורך להדגיש את ההשפעה העובדתית על הנפש האנושית תרגם גם במצב של שינה. הוא חייב לומר את מה שהוא צריך לחשוב על כל הסכנות, ולבסוף לתת הסכמה משלו לתפקיד.

איום7

לפני שהוא שקוע בטראנס, לחשוב על הרגעים העיקריים הבאים. ב -1, במהלך היפנוזה יש סיכון של אונס. התקשורת דיווחה שוב ושוב על השימוש בהיפנוזה של עקשנות ללא רצון הכלכלה כדי להתעלל.

לכן, לחשוב על שלוש פעמים, אתה צריך לסמוך על hypnotize. לא מספיק איך אנחנו מביעים, שרוצה להתעורר, בסופו של דבר, לראות את עצמך ללא בגדים. ועם כל זה, לא לשמור משהו על מה שקרה.

Tokget היפנוזה היא לא כרטיס blanche המאפשר לך לעשות הכל, כל דבר עם הצוללות שלך. לא לכל אחד לא סוד למה שאתה יכול לקחת הצעה של להוביל או לדחות אותם.

זכור כי בשלב מסוים, פרויד עצמו סירב להשתמש היפנוזה. היה צורך להדגיש כי סבא של הפסיכואנליזה נתפס גם לא מסוגל לשלוט באופן מושלם על תת הכרתי של המטופלים שלהם עם שיטות אמינות.

ואת הרוב המכריע של אנשים המנהלים מפגשים של היפנוזה ארוטית, ואין להם, כמו אנשים רבים חושבים, חינוך נפשית.

אז לחשוב על הרפתקה דומה היטב ולשאול את עצמך - אני סומך על אדם זה יותר מאשר starina freudu?

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.

תחזוקה של גברים עשירים - המקרה הוא מורכב מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. חסכוני יותר להזמין eSquiten, אחד יהיה להדגיש את המותג יעשה חברה מצוינת.

אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. ואולי אפילו לא צריך לדבר על מה שעזר זוגות גם לפתור קשיים בחיי סקסי.

ישנם 10 שונים, כפי שהוגדרו, שיטות מיניות. ויש צורך לומר כי ניתן לקבל אורגזמה מבלי לגעת ברשויות המיניות. היפנוזה ארוטית - לא הטכניקה האינטימית הפופולרית ביותר, אבל מיוחדת מאוד. אם כבר ניסית הכל בעולם, מ סקס אנאלי כדי bdsm ותפקידים משחקי, ללכת לרמה החדשה ביותר! אל תהיה ספקנית מראש, בסופו של דבר, לטפל ולהניח כי היפנוזה ארוטית היא לא אתה. העיקרי הוא היחס הנכון, האווירה המתאימה, הנכונות לקבל הנאה ואת הרצון של השותף הפעיל כדי לספק אותו. כולם יודעים כי תאמין לי, התוצאה היא באמת מתרשם!

Просмотров: 99 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar