10:31
7 דברים מוזרים מתרחשים עם כל זוגות במהלך יחסי מין

קרבה אינטימית עם שותף מחויבת ללעוג הן הנאה והן תענוג בשבילך, למלא עם מחשבות נעימות, להירגע ולהגדיל את מצב הרוח. אבל מעת לעת מין הופך לתוהו ובוהו, מלא דברים מוזרים ורגעים לא נוחים, אשר כמעט כל sexologists מוסמך לא מתביישים - כי זה טבעי.

התוכן של המאמר

1 דברים מוזרים מתרחשים עם כל זוגות במהלך יחסי מין

יחסי מין של 2 ידידו של החבר האוהב - זהו הראשון הבילוי מלא רגשות צבעוניים ורגשות רוחניים נעימים, כי כל "פגום" על המראה שלך של הביטוי של הגוף שלך הוא סדר כרגיל של דברים שאינם קבועים, באופן כללי, זה מקובל לשלוט.

דברים מוזרקים עם כל זוגות במהלך sexi

כשמדובר הרפתקאות נלהבות במיטה, בקולנוע או בסרט פורנוגרפיה התמונה היא כל הזמן אטרקטיבי, מרגש ויפה. ורק המציאות מסוגלת להראות לנו את האידיאשות בכל פעולות החיים - מיתוס שאינו מציאותי להתגלגל.

לא מתועלת אם אתה מבין מומחה בענייני מיטה או בני עולה בחוסר מנוחה, מגושם הם בלתי נמנעים בכל מקרה. הם גם קרו, הם יקרו וכך לדבר יקרה מזוגות על מסד נתונים ארוך, והם צריכים להתרגל אליהם, כך הקיר של האילוץ אינו ציוד בינך לבין האדם האהוב שלך.

אנו מציגים את תשומת הלב שלך רשימה של דברים רבים יותר לא נוחים כי יכול להיות התיישבו ללא הצלחה, כפי שכולם יודעים, כל הזמן במהלך סקס הוא, כפי שכולם יודעים, את התהליכים הטבעיים כי הם לא סוף סוף להיפטר. נערות ליווי בחיפה

האוויר מ Vlogold

במהלך הגשמת פעילות גופנית אינטנסיבית או שיעורי יוגה, כמעט כל הנשים מתמודדות בדרך כלל עם רעיון כזה כמו גזים quifing או ירושה. זה יהיה רע אם לא נחגוג את מה שהם יכולים גם סוף סוף להתרחש במהלך אוקטובר מיני עם שותף. זה הולך טוב, ולמרות כי זה עשוי להיות רגע לא נוח, זה נורמלי לחלוטין. במהלך יחסי מין, הגוף שלך פעיל מאוד, כי אין מה להתבייש בשבילך.

עַזָה

כפי שכבר הוזכר קודם לכן - איך הגוף האנושי מתחיל לבוא לידי ביטוי, באופן טבעי סוף סוף להדגיש גזים במהלך שיעורים אינטנסיביים. ואת הרגע הזה ביישן הוא מלא לחלוטין עבור קרבה אינטימית: או אתה, או השותף שלך יכול בשלב מסוים פשוט לשחרר גז. זה אפשרי כי זה דבר מאוד פרושי כי הגוף שלנו אינו מסוגל לשלוט, אז בשביל מה זה ביישן? רק מעז ולעבור רחוק יותר - דבר קטן כזה אינו חייב פשוט להרוג את התשוקה כי מציף אותך ברגע כל כך הגיוני.

בחילה במהלך מציצה

על פי סיבות לא ידועות, כמעט כל הבנות, באופן כללי, מתביישים ברפלקסים הקיא במהלך מציצה, אבל אין דבר נורא ומגעיל. ואכן, רוב רוב החבר'ה מודעים לאופן שבו תהליך זה יכול להיות, כראוי, רפה במציאות.

אם אתה רוצה סוף סוף לספק את ההנאה של שותף, ללא הפרעה כפי שהיה, או נשימה קלה, אז אתה בהחלט תוכל לאמן את עצמך עם האצבעות, דילדו או, למשל, בננה.

בלידה מוסמכת לחלום לשתף פעולה עם עשיר ישראל. הם חסרי עניין ומנומסים. עם זאת, זה בהחלט לא הצדדים החיוביים היחידים בעת עבודה.

אם לא, ואז לזוז בקצב הרגיל - על ההנאה של אדם זה יהיה למדי מלא.

הזעה שופעת

סקס הוא בילוי פעיל שמבקש תנועות מהירות ללא שינוי, כי הזעה שופעת לא חייב להפריע לך ולהפריע לך. מותר להיפטר מבכי ופשוט לשאול את השותף להיות קצת יותר איטי, צורך לחכות פעולות אינטנסיבי, כך שתוכל לנוח, "רענון" לא רק את הגוף, ואת המחשבות שלך.

היעדר כמה מתבטאים, חומר סיכה אמיתי

מעת לעת, הרטבה מוגזמת יכולה לגרום לתחושה של אי-נוחות מהשותף, אך היא אינה משווים עם מבוכה שנגרמה מהיעדר סיכה טבעית עקרונית. אבל מעת לעת להיות "יבש" - זה נורמלי לחלוטין. זה, לשים את זה בעדינות, יכול לקרות לא רק בגלל היעדר ההתרגשות החזקה, ועל סיבות ביולוגיות כאשר הגוף שלך עובר כמה תצורות הקשורות, למשל, עם רקע הורמונלי. אתה יכול להגיד כי ברגעים כאלה אתה יכול, לשים את זה בעדינות, להשתמש חומר סיכה, אשר פשוט להקל על התהליך, אולי להוסיף אחד קטן, אבל, קוקס כולם יודעים, "שכרות" נעים ".

הגעה בלתי צפויה של חודשי

עבור אלה של Vost, מי פעם מעולם לא נתקל במצבים דומים, היא, לשים את זה בעדינות, אולי נראה "מוזר" ו "מגוחך", 1 הוא לא, לשים את זה קצת, הוא. מעת לעת, חודשי להגיע מוקדם יותר, כן - זה יכול להתרחש במהלך הקרבה המינית למציאות.

לישראל אין דעות קדומות, בזמן שאנחנו מדברים על עבודה בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים לחלוטין כי אסקוגר פשוט עוקב אחר הלקוח באירוע, תומך בראיון וליווי ילדה בכיתה VIP ישמש אינדיקטור למעמד.

ואכן, ואם תהליך זה אינו מציאותי לשלוט, הוא מודאג ממנו כאילו? ברור שלא!

חוסר אורגזמה

אורגזמה היא תהליך קשה, אשר יחד נוצרת מסיבות פיזיות, חושניות ונפשיות. מעת לעת, סקס הוא מאוד, כמו אנשים רבים חושבים, כפי שכבר הזכירו קודם לכן, ואינו מפתיע כי עם, כמו רבים אקספרס, מהיר ו אינטנסיבי פעולות מגיע כל רדיה כלשהו. לא משנה כמה כולם יודעים איך, כפי שרובנו התרגלו לדבר, היה מעשה מיני מפואר במציאות, עייפות עשויה להדוף לחלוטין את הרצון בהצטיינות, אבל תחושת הכנות המוסרית לא תתאדם בכל מקום. יש לציין כי חוסר אורגזמה הוא נורמלי, שכן במין הרפיה רוחנית ראשונה ביסודו. להירגע ואם אתה רוצה, לבוא לשחרור פיזי הרצוי מאוחר יותר.

זכור כי ביחסים תקשורת ביסודו. זה לא מציאותי לבנות אמון, כנות, כנות, וכפי שאנשים נהגו להביע, את האהבה האמיתית, שהיא לעתים כה קרובות, לשים את זה בעדינות, לכתוב יצירות ספרותיות. אתה צריך לדעת על פתיונות מה ודוחף השותף שלך, מה דברים נאים תן מציאות. אם אתה מרגיש את השיחה הנבנית על רגעים לא נוח במהלך המין יעזור לך לשמור אותך מן האילוצים הבאים, להתחיל את זה.

בשלב הראשון של יצירת אמון, וכפי שאנשים נהגו להביע, היחסים החושניים של כל אחד מהשותפים הפגיעים, ואף אחד לא ירגיש מבולבל במהלך תקופת "הכאוס", מלווה כמה מאיתנו כל הזמן אומר פעולה מינית. מה שראוי לבוא אליך, אז זה בשביל צחוק פרקי, וכפי שאנשים נהגו להביע, העדר מוחלט של אי-ודאות מול זה.

Просмотров: 101 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar