קרבה אינטימית עם שותף מחויבת ללעוג הן הנאה והן תענוג בשבילך, למלא עם מחשבות נעימות, להירגע ולהגדיל את מצב הרוח. אבל מעת לעת מין הופך לתוהו ובוהו, מלא דברים מוזרים ורגעים לא נוחים, אשר כמעט כל sexologists מוסמך לא מתביישים - כי זה טבעי.

התוכן של המאמר

1 דברים מוזרים מתרחשים עם כל זוגות במהלך יחסי מין

יחסי מין של 2 ידידו של החבר האוהב - זהו הראשון הבילוי מלא רגשות צבעוניים ורגשות רוחניים נעימים, כי כל "פגום" על המראה שלך של הביטוי של הגוף שלך הוא סדר כרגיל של דברים שאינם קבועים, באופן כללי, זה מקובל לשלוט.

דברים מוזרקים עם כל זוגות במהלך sexi

כשמדובר הרפתקאות נלהבות במיטה, בקולנוע או בסרט פורנוגרפיה התמונה היא כל הזמן אטרקטיבי, מרגש ויפה. ורק המציאות מסוגלת להראות לנו את האידיאשות בכל פעולות החיים - מיתוס שאינו מציאותי להתגלגל.

לא מתועלת אם אתה מבין מומחה בענייני מיטה או בני עולה בחוסר מנוחה, מגושם הם בלתי נמנעים בכל ... Читать дальше »

Просмотров: 101 | Добавил: prospergnl | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

להתחיל לעבוד רק צוות זכר - החלום של כל הנשים. זה גם קונקרטי בהזדמנות זו למחצית מקסים של אוכלוסיית כדור הארץ יש הרבה אשליות ואגדות. כמה מהם אנו נראה במאמר זה ולפזר את כל האשליות שלך.

לעתים קרובות יותר לידי ביטוי כפי שהיינו מדברים, רעיונות שגויות על הצוות הגברי
  • כמעט כל הנציגים כמו אנשים משמשים להביע, מין חלש לא נכון, סוף סוף, מאמינים כי הרצפה החזקה בקבוצה, זה הדמות של אבירים שיכולים כל הזמן לבוא להציל, כדי להגן עליו, באופן כללי, כדי להגן ב התקפות ניהול. למעשה, הכל שונה, רק אתה נכנס לצוות הזה, אתה הפך להיות החבר שלך עבורם, וסיים להיות חלש מין. מצבך המוסרי והפיזי, אהדה, החל להשתפר, כפי שלא היה נשמע שזה לא נשמע, לא כמעט כל הנציגים של הרצפה החזקה בקבוצה, ולכן לבסוף מלמד את עצמם כמה אנשים חושבים אשליות דומות בשום פנים ואופן לא שווה; אתה כבר לא חלש כאילו. איך זה לא היה מוזר, אבל לכן אתה ועמיתיך כולם בשוויון זכויות, הנה זה הפך, יש תחרות, וגברים אה, איך לא אוהבים להפסיד.
  • לא, יש לקוות ... Читать дальше »
    Просмотров: 104 | Добавил: prospergnl | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

    ההיסטוריה, כפי שאנשים נהגו להביע, הדתות העולמות הן, במיין, ההיסטוריה של ניגוד עניינים. ראוי לציין שהסיפור הזה נראה עימותים אינסופיים: פרוטסטנטים וקתולים, סונים ושיעים, נוצרים ומוסלמים, רדיפת היהודים, בדיוני של מוסלמים ולא.ד '..

    התוכן של המאמר

    1 האם יש אוננות בתנ"ך?

    אבל למרות כל זה, כמעט כל הדת, בסופו של דבר, להתכנס באחד - ביחס למיאום. כמעט כל הדתות הוכרזו זמן רב אוננות עם משהו לא מוסרי, חטא, מזיק. לדברי כמעט כל הדוקטרינות הדתיות, נוגע לעצמם כדי לקבל, כפי שהוצגו להביע, הנאה מינית מזיקה - הן מבחינה רוחנית ופיזית.

    לדוגמה, ג'ון ווסלי, מייסד הנצרות המתודיסטית, הטיף כי אוננות גורמת להפרעות עצביות ולטירוף. אלן גולד לבן, מייסד ההרפתון נראה יום השביעי, נקרא אוננות "Plok". לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי כנסיית הכנסייה כיום מגנה אוננות כמו "הפרה פנימית ונוראה".אוננות - תהליך טבעי למדי. לא רבים שיודעים את העובדה שכמעט כל האנשים עושים.

    התקשות סובייטיות ו ... Читать дальше »
    Просмотров: 104 | Добавил: prospergnl | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

    ושאר שאלה, אשר, בהחלט, להפריע את כל האוכלוסייה של כדור הארץ.

    התוכן של המאמר

    1 מהן המגבלות הפיזיות? 2 ומה מסקנה? 3 ומה אנשים מתפללים?

    ובכן, אם ברצינות, כאשר אתה מאוהב בשותף החדש ביותר, על פי המוח שלך, זה התחיל להיות הפצצה של הורמונים של התקשרות והתרגשות, ואתה גם להתקלח מן התחושה של החידוש והמודעות שאתה יכול לעשות אהבה עם זה אדם מגניב כמעט הרבה פעמים כמה אתה רוצה בשבילך ... המחשבה היא לשים שיא, בשלב מסוים אני אלך לראש בשבילך. אז - כמה פעמים ביום אתה יכול לקיים יחסי מין?

    מהן המגבלות הפיזיות?אני

    או מה מונע לך פשוט לטפס לתוך המיטה, בסופו של דבר, לעשות אהבה, בעוד הנשמה שלך לא סוף סוף אומר "מספיק".

    ראשית, זה רק כוח של חיכוך. פיזיקה, אכזרי אתה ממזר!

    אז, כפי שאתה מבין, חודר סקס (טוב, לפחות כמה אחרים, אם זה הלך לזה) כמעט טמון בעובדה כי האיברים האברי המין לשפשף את חברו על חברו. מעטים שיודעים מה נהגנו לומר, איברי המין. כמובן, כו ... Читать дальше »

    Просмотров: 97 | Добавил: prospergnl | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)