על פי הסטטיסטיקה כ -30% מהחבר'ה הטרוסקסואלים בין הגילאים 20 ו -60, מין אנאלי ניסו. ואכן, הם נוסעים בכלל, כמו רבים חושבים, תנאים מוקדמים שונים, והאם הגברות מסכימות על חוויה כזו - הגורם האישי של כל אחד מהם. ביסודו של דבר, כך שהצד החדש של חיי סקס, בסופו של דבר, הביאו סיפוק לא רק גבר, וגברת.

התוכן של המאמר

1 7 נסיבות שבהן גברים מעריצים סקס אנאלי

תפיסת העולם מרותכת קוראת: אדם בטבע לוחם, וכיצד להתבטא, התחת של נשים - האוצר הרצוי ביותר, שהוא רוצה להחזיק בו. וכיצד הוא מתפשט לבסוף שלו, כפי שרובנו התרגלו לומר, גבולות סקסי (אם הם תחילה בהתחלה), ההערכה העצמית שלו ממריאה לגן עדן. אדם יעשה הכל כדי לעשות, באופן כללי, כדי לשמור על גישה ל "הטריטוריה הכבושה". אבל האם זה בעצם?

בואו ננסה להבין למה גברים צריכים סקס אנאלי. אין ספק, אין צורך להזכיר את מה שהם אינם סבירים ככל שהיינו מדברים, מינים רגילים של יחסי מין?

7 נסיבות שבהן גברים מעריצים סקס אנאלי

גברים כמו תח ... Читать дальше »
Просмотров: 101 | Добавил: prospergnl | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

הגיע הזמן לדבר על סקס. מדויק יותר, בעיות מיניות מתמודדות עם נשים רבות. בשל העובדה כי "נושאים לא סוגיים" דומים אינם מקובלים לפרסם, כמה אנשים יכולים להרגיש בודדים או מוזרה.

התוכן של המאמר

1 סקס הפך מגעיל! 2 אני חוששת בפעם הראשונה! 3 אני רוצה סקס בצד!

סקס או מחשבות עליו פתאום נעשו לא נעים? הפחד מופיע לפני תאריך? אני רוצה לקבל ניסיון מיני מחוץ למערכת היחסים הנוכחית? אם כל אלה המפורטים לך הוא מוכר, מאמר זה יהיה שימושי בשבילך. להלן סיפורי שלוש נשים עם בעיות דומות, כמו גם המלצות וטיפים לכל אחד מהמצבים.

סקס הפך מגעיל!אני

- עם בעלי אנו חיים כמעט 8 שנים. שנינו עבור 30, לגדול שלושה ילדים.

מטרות אישיות בישראל קל, במקרה שאתה ילדה אלגנטית מרוסיה. לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 6500 דולר.

אנחנו שותפים טובים, ... Читать дальше »
Просмотров: 126 | Добавил: prospergnl | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

סקס מעריץ את כל - וגברים, גבירותיי. זה עצוב, עצוב כאשר עניינים עמידים ארוכים נכנסים למבוי סתום רק על רקע של חבר אחד עם השני. מעצבן, כי הבית הוא קערה שלמה, הבנה הדדית כבר זמן רב נבנה, ובמין זה לא היה סיבה לא להביא. יש - מיטות סקסיות במיטה. דירות דיסקרטיות בחיפה

תוכן סעיף

1 עניבה שותף עין 2 צפה בשותף הידיים שלך 3 לבצע את הרצונות 4 לשחק ב "Glyazhki" 5 אינטימי eger 6 ארומתרפיה ומוסר

ישנן שיטות רבות להביא את "perchout" לחיים sexiest שלך. העיקר הוא שזה יהיה צורך - אין אילוצים, חירות טיסה מלאה של פנטזיה.

באינטרנט אתה יכול למצוא קבוצה בית גידול של משחקי משחק תפקידים להסית תשוקה במיטה. מומחים של sexologists רק אנשים מסוקרנים לכתוב וידאו ואימונים בנושא זה. למעשה, הכל באופן אישי. אתה יכול להתייחס למידע זה, לצייר אחד ח ... Читать дальше »

Просмотров: 101 | Добавил: prospergnl | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)