22:21
למה גברים כמו סקס אנאלי?

על פי הסטטיסטיקה כ -30% מהחבר'ה הטרוסקסואלים בין הגילאים 20 ו -60, מין אנאלי ניסו. ואכן, הם נוסעים בכלל, כמו רבים חושבים, תנאים מוקדמים שונים, והאם הגברות מסכימות על חוויה כזו - הגורם האישי של כל אחד מהם. ביסודו של דבר, כך שהצד החדש של חיי סקס, בסופו של דבר, הביאו סיפוק לא רק גבר, וגברת.

התוכן של המאמר

1 7 נסיבות שבהן גברים מעריצים סקס אנאלי

תפיסת העולם מרותכת קוראת: אדם בטבע לוחם, וכיצד להתבטא, התחת של נשים - האוצר הרצוי ביותר, שהוא רוצה להחזיק בו. וכיצד הוא מתפשט לבסוף שלו, כפי שרובנו התרגלו לומר, גבולות סקסי (אם הם תחילה בהתחלה), ההערכה העצמית שלו ממריאה לגן עדן. אדם יעשה הכל כדי לעשות, באופן כללי, כדי לשמור על גישה ל "הטריטוריה הכבושה". אבל האם זה בעצם?

בואו ננסה להבין למה גברים צריכים סקס אנאלי. אין ספק, אין צורך להזכיר את מה שהם אינם סבירים ככל שהיינו מדברים, מינים רגילים של יחסי מין?

7 נסיבות שבהן גברים מעריצים סקס אנאלי

גברים כמו תחושה של חידוש.

על פי המהות שלה, גברים מאחלים חידוש בחיים sexiest יותר מאשר נשים.

לספק את החלומות שלך בישראל פשוט, אם אתה אישה אלגנטית מ בלארוס. עבודה בישראל מותרה בפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל אפשר לקבל מ 6000 $.

בדרך כלל, אם הגברת מוצאת את מה שהיא אוהבת לעשות במהלך הקרבה, היא תעצור אבל זה יחזור על התרגול הזה. זכר סביר יותר לרצות לחוות שום דבר אחר.

סקס אנאלי מאפשר לך למנוע קרבה.

המקרה הוא בתנוחות אופייניות לסוג זה של אינטראקציה אינטימית. שים לב כי באופן מסורתי הגברת נשענת, האיש הוא על גבי או מאחור מסתכל לתוך גבה. זה מלווה בביצועיו של אדם עם תחושה של כוח ושליטה.

בנוסף, בין השותפים לא נוצר על ידי תקשורת מקרוב: לא, כפי שאנו מבטאים, קשר חזותי, אין יכולת להרגיש את הנשימה של חבר. זה מאפשר לך למנוע קרבה ולהסתכל דומה רק כפעולה מינית, ולא את השיא של אהבה.

לא, בסופו של דבר, כדאי לשכוח כי בתרבות שלנו, הרגשות של גברים מדוכאים יותר מאשר הגברות. מסיבה זו, הגברים למצוא סקס אנאלי הכי נוח בשל חוסר קרבה, ואת הגברות לא אוהב את זה מאותה סיבה. דירות דיסקרטיות בצפון

זהו ג'ונר של תשוקתו של טוואן.

נראה כי לא נשמע, ערמונית - אנלוגי של נקודה G בגוף של הגברים - הוא בסופו של דבר על פי הטבעת. וכל הגברים פשוט יודעים. אבל מאז זה לא מתקבל בתרבות, לאזור זה יש רוב בחורים תחת האיסור. לרוב, סוף סוף, זה קורה כי למרות שהם רוצים להתנסות עם פי הטבעת שלהם, זה לא סביר לבסוף סוף סוף ליישם אותם.

באותו זמן הנה הגברות? העיקרון הנפשי של העברת הרצונות שלהם לאדם אחר. גברים אנשים יודעים משלהם, כפי שהוגדרו, רצונות סקסיות וליישם אותם בעזרת הנשים. כאן, כמו אנשים רבים חושבים, מניע מרגש כזה.

מרגיש נעים יותר מאשר עם סקס נרתיקי.

פי הטבעת והמעברים האחוריים שונים מן העור בנרתיק והנרתיק עבור מספר מאפיינים. הם לפחות אלסטיים, הכי הרבה, רוב המעי הבסיסי ביותר, חלקה הוא עדיין מאשר תעלת הנרתיק. מסיבה זו, החדירה האנאלית היא חש שונה לגמרי.

כמעט כל הגברים כמו העובדה שהחבר נכנס אל פי הטבעת הוא כבד יותר מאשר בנרתיק. התנגדות זו גורמת לרגשות אורגזמיות קלוריות, שלפניהו איש אף אחד לא יתנגד סוף סוף.

עם סקס אנאלי אתה לא יכול לדאוג בגלל גודל.

סיבה זו זורמת בצורה חלקה מתוך הקודם: כמו פי הטבעת של הגברות כבר רגישות יותר מאשר הנרתיק, אפילו גודל קטן של החבר מספיק, כך התהליך מביא הנאה לשני שותפים. בנוסף, עבור אנאלי, זה בכלל לא אפשרי, כך החבר המיני היה במצב מוקם מאוד - גם אם זה מעת לעת, בסופו של דבר, זה יהיה קצת רך, זה רק מניעת רגשות כואבים עבור הגברת.

לכן, גברים שיש להם קומפלקסים על לא מספיק גם חבר (הלא הינהן, האמת היא הגזמה) במהלך סקס אנאלי יכול מאה אחוז להירגע ולהיכנס.

זה גם מאפשר לשפוך.

לא רק הגברות חוותות בשל ההסתברות של הריון מיותר. במיוחד בגלל הזוועה מול השלכות מיותרים בצורה של 2 רצועות, לעתים קרובות, שותפים הם סוף סוף ויתר מחדירה נרתיקית ופונים ליטוף אוראלי או, כפי שנקבע על ידי סקס אנאלי.

גברים גם, לשים את זה בעדינות, לדאוג בגלל סיכון זה.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. שוב ושוב, לקוחות - בחורים מצליחים המעוניינים להופיע במבט בחגיגה, לוקח ידית עם גברת בהירה. הרווחים של זה הוא די די, כך שזה לגמרי כדי לספק באופן מלא באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

יש לציין כי כמעט כולם אוהבים לסיים את הגברות בתוך הגברות ככל שהם מפחדים מתפיסה. בגלל סקס אנאלי בתוכנית זו הוא פתרון ללא דופי. הוא מאפשר לך לממש רצון זכר להפסיק חלקיק עצמו בשותחן שלך, עם כל זה מבלי לדאוג לסיכונים סבירים.

נזכיר: היכולת להיכנס להריון עם סקס אנאלי עדיין שם, אם הזרע נופל מתוך פי הטבעת בנרתיק - הזרם יהיה רשום שם על ידי חבר. כי השתמש באמצעי מניעה. זה נחוץ כל הזמן עם כל סוג של סקס.

עם סקס אנאלי, אדם יכול, לשים את זה קצת, להחזיק מעמד יותר.

כבר דיברנו על הצר של המעבר האחורי והשפעתו על רגשותיו של גבר. איך זה לא היה מוזר, אבל זה נכס מסייע קצת יותר, בסופו של דבר, בהצטיינות ולשמור על חבר במצב שהוקם.

Просмотров: 103 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar