06:20
סקס intramammarny - להוסיף perchnow לעניינים אינטימיים

כיום מינית היחסים של אנשים באמת השיגו את אפוגי שלהם. שלח את תשומת לב לעובדה כי למרות שונה ניסויים מיניים קיימים Syzvek, בדיוק כמו גם סטייה מינית, פטיש. אפילו במדינות שונות יש סוגים מיוחדים של ליטוף, מי התפשט ברחבי העולם. ואפילו לא צריך לקרוא את זה למשל, נשיקה צרפתית או intramarmmar, אשר גם התקשר "ספרדית".

התוכן של המאמר

1 מה זה סקס intramammmar 2 טיפים - 3 תנוחות עבור סקס השד

כמה אנשים מעדיפים רק פרקטיקות קלאסיות במין, אחרים מוכנים לא רק הניסוי, גם, בגלוי, החלו לדון אותו. אגב, עכשיו יש בום Sexapillary. הוא מלווה בגילויים ברשתות חברתיות, כולל אנשים ציבוריים, צהוב, פיתוח נורא של תעשיית פורנו וצ'אטים באינטרנט.

נושא היום - החזה מִין. ישירות עליו מדבר כאשר השיחה באה מין intromammall (ספרדית).

מה קרה סקס פנימי

תהליך של סקס intramammar הוא כי גירוי של הזכר חבר מתרחש מבלי לחדור לנרתיק, ובעזרתו של איך להתבטא, חזה נקבה. לפעמים עם תוספת, כפי שאנו מבטאים, חלקים נוספים - ידיים או חיבה אוראלית.

סוג זה, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקריאה, סקס מגע גם לובש עוד כמה שמות. Intramammar, ספרדית, חזה, Narvasadata - כל זה הוא אותו תהליך זה שווה קצת הגדרות מילוליות.

למה מין כזה נהנה, בסופו של דבר, מתרחש? ראשית, הבטיחות, כמו רבים חושבים, מצב כזה הוא ללא תנאי. עבור זוגות כי קטגורי לא רוצה לרכוש צאצאים, ספרדית סקס נראה להיות דרך טובה להשתנות פרקטיקות קלאסיות ב אמצעי מניעה.

שנית, סקס intramammar הוא מעורבב לחלוטין עם איך אנשים משמשים להביע, ליטוף אוראלי. עִקָרוֹן תחשוב על זה השותף צריך צוואר פלסטיק, אחרת לבצע באמצע יהיה מאוד כמו שאנחנו רגילים לקרוא, משימה קשה.

3 סיבה - ההזדמנות עבור גירוי נוסף זה מזה. ולא חזה של הבנות התהדקו, כפי שנהגנו לקרוא, גדול, ידיה יכולות להישאר כפי שכולם יודעים חופשיים. הם פשוט יכולים לאוננות או לבסוף ללטף איש Midge. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל ידיו גם לא עסוק כל דבר, מה שעושה את זה נחמד אהוב. מעורבב ללא מילים עם פעילות סקס ספרדית על גבירותיי אֶצבַּע.

סיבה סופית - זכר שְׁלִיטָה. להיות בטוח, גברים, זה הפך להיות מועדף לקחת את brazers של הלוח שלהם ידיים מסיביות. אולי העובדה שלא מזוהה מה להסכים למין האחורי.בשאלה של מין intramammorn, השותפים נראה להפיץ את הסיום נְקוּדָה. לא בהכרח לשאול את השאלות האלה זה לזה במצח וליצור מבוכה מדכאת. אולי העובדה כי מספיק בטופס מופשט סוף סוף צבוע בנושא זה, איך זה נראה לסיים ערב נעים.

Adviсe Param2

במצב שבו מידות ממוצע, המצב יכול פשוט להיות, לתקן. ליידי צריכה פשוט לסחוט את החזה שלה בידיים, או לחזק את "היקפו" עם האצבעות שלך. ואפילו לא צריך לקרוא כי האיש מומלץ השתמש באותה טכניקה. בואו נותחה, כמו שאנשים נהגו להביע, לא נכונים לנוח, לוחץ את שדיה עשה זאת בעצמך.

למה שכב כזה תִקשׁוֹרֶת? בהתחלה, השותף פשוט יכול, כפי שהנהל, הוא רעוע לנוח, לשלם אוננות זמן, נרגש יותר. שנית, כאשר אדם לוקח שליטה על עצמך, הוא שוב יכול סוף סוף לקרוא את עמדתו המובילה. לא משנה כמה מעולה הוא לא הרגיש שותף, רק הוא עצמו יכול לספק את הגדול ביותר הנאה.

קורים כמה מהאף משמש לומר, רגעים עדינים מגבונים במין כאשר אתה מנסה קודם ואת הגברת עושה משהו לא אדרבה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל במקום כמה דקות אדם ייקח אחריות לעצמו, הוא יכול להראות מאוד את הרגעים האלה שהוא מצפה שלו חברה מינית.

במקום שאתה לא מבין מה זה "כללי התנהגות שפיכה", תגיד. יש לציין כי באפשרויות מסוימות, הגברת אינה מקבלת פיתוח מסוים של אירועים או סוף יחסי מין.

הצעות ליווי בישראל מושלמות. מכפיל, הקונים הם בטוחים בטוחים כי הם בוערים במיוחד עם הרצון להופיע באופן רווחי על הפסטיבל, הליכה מתחת היד עם אישה יפה. זה להרוויח די מספיק כדי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

כולם ברורים כי למשל, לא משנה מה Doszolit, בסופו של דבר, בהצטיינות על פי. גברת שהסכימה לעסות חבר בחזה, 100% מקובל לשותף. יש קשר חזותי, ו כמה סוף סוף מעשה התשוקה.בפעם הראשונה יש צורך להדגיש, אלה הם הממדים, כמו רבים באים לידי ביטוי, שדיים של נשים ואורך החבר הגברי. בוודאות, הכל ברור לכל - חבר קטן מאוד ושדיים קטנים מאוד אינם צפויים תוכל ליצור קשר.

ראשית, הוא מקבל גישה unimpeded Clotor. שנית, במקום להחליק את הנעורים מתחת לכמה כריות רכות, היא תוכל לעורר את פי הטבעת של גברים. הדוגמה השנייה מתאימה רק על ידי זוגות אלה, שותפים שבהם מאה אחוז הוא מאה אחוז חוויות שונות במין, כולל כולל anilingus. אבל האפשרות האחרונה היא בהחלט לא להעריך את האנשים האלה שרוצים מין intramammmar mobular, אבל בטעם מציצה טובה. לְהַרְחִיק מתוך נבחרו, הם שוללים עצמם לקבל את זה גירוי נוסף נעים.

שלח תשומת לב לעובדה שהגברת שהזרע נפל על הפנים, ואפילו נורא יותר בעין, מיד קופץ ומתרוצץ באמבטיה כדי לשטוף.

וגברים סנטימנטליים. ולפעמים אני רוצה לשכב, לחבק, איך כולם אומללים, אהובים, אחרי, כפי שכולם מובנים, סקס אלים.

תנוחות עבור Sex3

האם שלחת את תשומת הלב Pornfils הם גם מאוד פופולרי לעשות מציצה, עומד על ברכיה לפני איכר? זֶה הם באמת אוהבים. העובדה היא שזה שוב פסיכולוגית נותנת להבין את הזכר כי הנקבה צייתה לו. עם סקס intramammart אתה יכול לעשות אותו acceptor.

נניח שאדם יושב על כיסא או ספה. בעיקר, במקום הזה הוא היה נוח ונוח. הכיסא כאן הוא בקושי שימושי כאן. באותו רגע יורד הגברת לפניו הברכיים. תלוי איך כולם יודעים, ריצוף, אתה יכול להחליק כרית רכה או גברת משובצת מתחת לברכיים. לכן, שני השותפים לא ניסיון אי נוחות ו -100 אחוזים לטעון איך אנשים רגילים להביע, תהום נלהבת.

אפשרות 2 בדרך כלל פיתוח נוח של המצב. הגברת שוכבת על הגב, ואדם עולה על ברכיה, מתפשטת את רגליו לרווחה. עם כל זה יהיה לו להתכופף, כל כך טוב יותר מהמיטה או למקום אחר, לשים את זה בעדינות, יהיה בחזרה או איזה סוג של כל סבל, תמיכה נקודה נוספת.

במקרה זה, ישנם שני תרחישים: האיש פנים לגברת, או, כמו שאתנו הרבה מאיתנו התרגלו לקריאה, חזרה. ואולי אפילו לא צריך לקרוא את זה ולא את הזוג בוחר לעצמה את 1 אפשרות, שותף יהיה גם די קשה לעורר את מועדון המועדון. בְּ מצב מסתובב כאשר אדם ממוקם בחזרה לגברת הלב נוצר הזדמנויות נוספות לחיבה. אולי הגברת תבקש בסופו של דבר לא לסיים פניה וזה בסדר.אגב, רוב הצעירים לא אוהבים לשפוך, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, זרע הפנים שלי, כמו הרבה מאיתנו משמש לקריאה, הנערה האהובה שלך. הם אפילו יותר נעים בהצטיינות בפה, או לצייר על הצוואר או החזה גבירות "פנינה שרשרת". זה יכול להיות כי העובדה היא כי עבור אדם חשוב מאוד רגע אסתטי במין.

נערות ליווי במרכז

ולא בדירה שלך יש נמוך מיטה, אז אתה יכול עוד יותר להשתנות איך החיים המיניים מתחילים. הגברת בטח שכב עליה, כך שהראשה שלה עומדת להסתתר עם איך הספה או הקצוות. האיש יכרך על אהובתו על הרצפה.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילות מסובכת נפשית. ישראל עשירה לא חילוף לציבור להראות נשות וילדים. בחר איסוף, זה ידגיש את הרמה ויאוסף חברה חמודה.

צימוקים כזו מתאים למי שאוהב שזה נראה גירוי נוסף לא רק פי הטבעת, טוב, ו מאשונקי. הגברת תוכל לגשת לאינטימית ביותר איך אנשים משמשים להביע, לפחות בחור מיקומים.

סיכון ונסה משהו חדש במין הוא מאוד שימושי. תארו לעצמכם עובדה אחת לגבי מה הוכח כי ניסויים קבועים ארוכים תיקים מעוררים תשוקה של AREEP זה לזה. סקס intramammmar הוא לא כל סטייה, כך בדוק אותו לפחות ורדים מומלץ כל משפחה.

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. זה יהיה רע אם לא שמים לב מה אני עוזר לזוגות, זה היה אפשרי לפתור קשיים בחיי המין.

לשקול עושר, חידוש ו "perch ב. לא מספיק מי יודע את זה intramrammar - רק כמה מהם. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אגב, על פי הסקרים, 88% מהגברים נחתכים, זה הפך, לחוות טכניקה כזו, אבל לא נפתרה, בסופו של דבר, אומר על השותף הזה. זה יהיה רע אם לא שמים לב לכך שהבנות ישקלו את הסוטים שלהם. ו לשווא מאוד! הגברות עצמן מוכרות כי לא היה אכפת להם לנסות intramarmmar. ולבסוף לבחור את יציבה רלוונטית, אתה יכול להוסיף איך אנשים רגילים להביע, גירוי אוראלי, אשר יגדיל את האיש למעשה על החלק העליון של הנאה מינית. אל תפחד ניסוי במיטה!

Просмотров: 121 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar