06:19
סקס עם אדם לשעבר: למה לא לעשות את זה

באביב, לא רק snowdrops, אקנה ודיכאון לצאת. כמעט כל התקפה שהם. אלה שאיתם לא עבדו היחסים. למה סקס עם גבר לשעבר - מכל הצדדים לא רעיון טוב, ויש חריגים לכלל הברזל הזה? אולי לאחר קריאת המאמר, מישהו לא יגיב להודעות ישירות, ו מישהו יחליט לתת יחסים את ההזדמנות השנייה.

התוכן של המאמר

1 ואתה נפרדת בכלל? 2 כאשר אלכוהול נכנס למקרה 3 נוסטלגיה או נקמה? 4 מיטה כדרך להקים מערכות יחסים 5 אופציה מושלמת 6 נשים אוהבות לשעבר 7 קצת על רגשות 8 כאשר טוב יותר להקשיב לחברות וגורו? 9 אפשרות רעה מאוד 10 איך לא לצעוד על מגרפה?

ואתה בדרך כלל נפרדת?אני

פסיכולוגים מאמינים כי יחסי מין עם מזוכיזם חופשי של חבר לשעבר. אל תיפגש, מיס, וכך, זה הפעל את ההזדמנות לזכור את העבר בפורמט בידור פעיל. אנחנו מדברים על יחסים מורכבים ומבלבלים כאשר משתתפי האירוע עצמם לא מבינים, הם נפרדו, או רק רבתי.

דברים כאלה מגיעים לעתים קרובות מאנשים לא יציבים מבחינה רגשית, אשר כל הזמן לריב

את הסצינה שבה בני זוג מריבות ואיומים הדדיים לבטל, ולא לתקשר, ואז הכל יהיה במהירות, זה לא יכול להיחשב מקרה קלאסי של "מגע קרוב עם EXA". בכך כמה עמדות להחזיק ברגשות, ואהבה עדיין יכולה להתקיים. כי זה הכרחי מצטער.

כאשר אלכוהול נכנס למקרה

במאה האחרונה, הכל היה רק.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. שוב ושוב, קונים - צעירים משגשגים אשר שואפים במיוחד להיראות רווחית בחופשה, הליכה ישירות עם יד מרהיב. זה להרוויח מספיק די, על מנת לגמרי באופן מלא לספק באופן אישי כל הדרוש.

לקח על החזה, שלח יונה, הציפור אכלה חתול, והכל בסדר. למחרת בבוקר לא מתבייש, ואין צורך לפנות את הפרקים של החיסונים, עד שראית את אמא שלו.

היום אנחנו קשורים כל הזמן לכל האנשים באמצעות רשתות חברתיות. גם אם נחסום Vkontakte, Vibere, Wytzape, הוא יכול לכתוב מברקים. או למצוא פרופיל באתר העבודה. או לבסוף לשלוח 100 רובל למפה ואת ההודעה ב Sberbank Online. זה שווה קצת משקה, לתת לרצון רגשות, ואת "דאב דאב" זבובים לחברה האבודה. או אולי היא שם גם לבד עם כוס יין. שירותי ליווי

כך מתרחשת הערובה הספונטנית אֲנָשִׁים. זה, אגב, לא תמיד ניסיון נורא:

שותפים מכירים זה את זה הרגלים, והם נוטים יותר להשיג שביעות רצון; זה בטוח יותר מאשר למצוא אנשים אקראיים במועדונים ובאתרי היכרויות; רבים באמת אוהבים את כל הנוסטלגיה הזאת ומצליחים לזכור את העבר בהנאה, ולא להמשיך מהמיטה למריבה

נוסטלגיה או נקמה?3

עם זאת, אנשים לא רק לפזר. זה עלול לקרות את זה זה לא בנוסטלגיה, נקמה או משהו אחר. אנשים נפרכים בגלל אי ​​התאמה תחומי עניין וחוסר רצון להתקדם לקראת. למה הדדי אטרקציה נשארת?

למעשה, סקס במערכת יחסים הוא הדבר הפשוט ביותר. כן, הוא אולי לא אוהב כמה תנוחות, אבל היא- עודף ספונטניות, אבל ללכת לישון הרבה יותר קל מסכים כיצד להתנהג כאשר מתרחשים בעיות, או בכלל לקחת החלטה כלשהי "לכל החיים".

לצעירים יש מערכת יחסים לליבידו. כְּלוֹמַר הם תלויים לחלוטין. אם אחד השותפים עם ליבידו נובעת בעיות, אז היחסים בהדרגה ללכת לא. זה רק הכי קל מתרחש. אנשים נפגשים במשך יחסים קרובים, שום דבר לא מפתיע שהם רק הם עוסקים כאשר הם נפגשים. וזה די הגיוני כי אנשים כאלה המיטה תגרום רק מבולבל, למה, למעשה, להתגנב.

מיטה כדרך להקים יחסים 4

לעתים קרובות היא מסכימה, כבישים שותפים, ואני רוצה להמשיך להיפגש. אבל הוא כאן במיקום המוביל. הוא לא רוצה לפגוש, זה יהיה נחמד רק לספק את הצרכים שלו עם אחד שהוא יודע, ומותם אתה לא צריך "להראות" כדי לקבל את הרצוי. פרטים נוספים על איך להבין סקס עם בחור לשעבר לקרוא כאן.

לעתים קרובות בחורים כאלה מתנהגים מ mercantile גרידא שיקולים:

היא מכירה אותך כמו מוקרן, אין צורך להשקיע את התמונה, בגדים, להוביל אותו למסעדה או במועדון; תן מתנה או לא בהכרח, וכמה פרחים אומללים באים מן הדוכן הקרוב ביותר. ורק רק בקבוק שמפניה וחפיסת קונדומים לעצמך לאהובתה; לאחר שהגיעו למטרה שלך, אתה יכול לריב שוב, טוב, אתה כבר יודע איך לשמור על אישה לידך - העסק הוא יקר.

היא בתוכנית מניפולטיבית כזו מאמינה בכך יש ניסיון להקים מערכות יחסים. חשוב להקשיב היטב הם אומרים. רק בדיוק את האדם שנפל בתחתית יהיה מבטיח ללא שם: אהבה. בדרך כלל הוא פשוט לא אומר שום דבר, וסוג ההודעה יושלך משם: "אני אני אבוא ". זה לא אומר שום דבר יותר - כי הלילה יהיה תחילתו של גדול אהבה בהירה.

אופציה מושלמת 5

קורה יחד הלילה משכנע אנשים כי עומד ביחד. הם משתמשים בכל המטען המצטבר של יחסים ומיומנות תקשורת, והפעם הם מתברר. הבעיות שהתגרדו מריבות, הצורך להוכיח משהו. אבל זה קורה לעתים רחוקות יחסית. בדרך כלל אנחנו מקבלים רק "ערב של זיכרון" וכמה עצב כאשר הכל נגמר.

נשים גם אוהבות לשעבר

שינה עם הבחינה - סוג מיוחד של בידור. אין צורך לחשוב, כי לפנינו הם פרצופים כאלה עם כנפיים שישבו במגדל ובאבל כל עבר. לא, אנחנו די מסוגלים לעשות בחירה מודעת:

הבחור הנוכחי מרוויח טוב, לא ייעלם איתו; כן, וסוף השבוע איתו יכול להיות כיף במסע מיני; אבל הגרסה הקודמת היתה נאהבת מאוד לשתות בירה בבית כל שבת וראום, אבל אבל הוא אלוהים של מין; שתייה, או פשוט פנים, אנחנו כותבים את הבחור הקודם, ולא הנוכחי

המשמעות של הבידור הזה לא תמיד בניסיון להחזיר משהו ולהקים. אולי היא פשוט עושה את זה בשביל ההנאה שלו. או גיוון במיטה אוהב, ואינו רוצה לסרב את עצמו. או שהיא פשוט לא חשבה, אבל הלך על הרגש.

קצת על רגשות 7

זה קורה כי האדם נופל לתוך היחסים שבהם הוא מרגיש פשוט נורא. זה לא משנה אם החתול הנוכחי שלו פעימות, או מפחיד את השיער בכל מקום והודעות על תשלום מסים, אבל הם פשוט נורא. עצור את היחסים רק אז זה לא עובד. "המחצית השנייה של" דבק, להסיע אותו לא יוצא.

ואיך אני אסתכל על אמא, אם די בחורה חמודה עם עבודה וחינוך להשתנות לשעבר הגיהנום, שעבד בדוכן הבירה, אבל החתול אהב במיטה היה כמו אלילה.

כאן אדם מבין שזה היה טוב יותר איתה, אבל מאז היחסים שהם לא דיברו במיוחד, בקבוק שמפניה קונדומים. התפתחות כזו של אירועים עשויה להיות מוקדם מאוד משפחה טובה וחזקה אם אנשים מוצאים מה לדבר אחרי. ואיפה מאדאם עם השכלה גבוהה ושנאה לחתולים.

כאשר עדיף להקשיב לחברות וגורו?8

רע מאוד אם היא לבדה והיחסים הסתיימו "לא לטובת שלה. נניח שהבחור השתנה או הלך לשכן בכניסה, מאז היא מכינה את פנקייק הטוב ביותר בעיר. וזה רק אמר: "אני איתך עכשיו מְשַׁעֲמֵם". והיא נותרה לצמיתות שהיא, בעמדות עכשיו ללכת או צבע שיער כחול.

סיפורים כאלה יש כיף לקרוא באינטרנט, אבל לא כל כך מגניב בהם. הערכה עצמית סובלת, הרצון להתחיל לפחות איזה יחסים, והנערה לא מנסה. היא לא עוקבת אחר עצמו, או להיפך, משתגעת על כל ההליכים האפשריים, בליטות של תיקי תיקים, קוסמטיקה ועושה מניקור כל יומיים בתא.

במקרה הראשון, הרצון לאהוב מישהו. בשנייה - לא רחוק מזווית הים הפיננסי. כל הדברים האלה יקרים מדי, והנערה מתבררת לעתים קרובות להיות במצב הכי לא נעים.

ואז, הבחור, מה שנקרא, נוסטלגיה מתעוררת. היא יושב בבית לבדו, או פועל אחרי תיק מאה על הסדר הראשוני, והוא כותב: "אני יכול לבוא?-. הטקסט עשוי להיות מלווה בכל דבר מבקשות, ל בהנחה שיש לו יום נורא, ושכן בכניסה היכו אותו בליניצה.

כמובן, הגיבורה שלנו תחשוב שהיא הצליחה להוכיח אותו, כי זה הטוב ביותר, ולהסכים. או סתם מסכים מרחמים, לא מהות. חוויות רגשיות שיישארו אחרי יחסי מין עם אדם לשעבר יסתיים, לעשות הפסקה עוד יותר קשה.

כן, הצורך לסטות לשום מקום. ויחסים גם לא עובד. תשואות קבועות זה לזה רק להחמיר עמדה. הנה זה שווה להקשיב לייעוץ של חברה מנוסה, ולהסיר כולם אוהבים הליכה על אורחים ללא התחייבות, בבלוק.

אפשרות רעה מאוד 9

ישנם מניפולטורים שהם "לבקר לשעבר שנים", ו ליצור אותם אשליה של מערכות יחסים. אישים כאלה לא אומרים שהם שברו עם מישהו, ואל תזכיר את זה שאליו הם נוסעים כאשר אתה מקבל היכרות עם אחרים. ו יתר על כן, כאשר הם באים "רשמי" יחסים. בסדר, כן?

כיצד לזהות את זה לפני שאתה - רק סוג כזה:

הוא לא אומר דבר על העתיד, היחסים, ואיך הוא רואה את עצמו איתך. הוא רק בא בשקט "למין"; מקסימום, יכול להביא כמה מוצרים איתך, או "סט של ג'נטלמן". ובכן, אולי פרחים ב -8 במארס ויום ההולדת; הוא מסתיר את הרשתות החברתיות ממך, שם ייתכן שיש אשתו "רשמית"; הוא לא מוכן ללכת לסוף שבוע לאמא, לא מתקשר אליך בבר עם חברים, ואינו רוצה שום מסעות משותפים איפשהו איתך. רק בבית. או במכונית. או על כמה פעמים מחוממת מחוממת באלף; אם אתה חולה או פשוט מרגיש רע, הוא ישלח סמיילי עצוב או מילים של אהדה. הוא לא יגיע ולא יביא תפוזים, או משהו אחר; הריון קרה? אתה תקבל תרגום הפלה, או קצת כסף. אחראי במיוחד רק לשנות את מספר הטלפון ולהיעלם

במקביל, התנודד על העובדה כי זה לא מוערך בעבודה, אמא אוסר על קעקוע החמישי ולקנות אופנוע, אתה תקשיב. ו גוף שיכור אחרי המועדון שוקל מדי. ואולי אתה גם תקבל קצת "רוך" בצורה של לא מילה להמרה. ובכן, יש ביותר הטוב ביותר, ילדה יפה וכן הלאה.

חשוב: הגרוע מכל, אם הנערה במערכת יחסים כזו משמשת שדה תעופה פנוי הוא לא הרגל, אלא לאהבה. במקרים כאלה, רק להשתכר ולרקוד במועדון, אולי מישהו ישנה את חברון הבונון, בדרך כלל לא מתברר. דורש עזרה של אנשי מקצוע, פסיכולוגים ויועצים. אוֹ רק זמן ומודעות שאין אהבה הדדית.

איך לא לצעוד על מגרפה?10

התהליך לא קורה "בפני עצמו". גם אם הוא מאוד מציע "לבקר", או להרים לפני מאה שנה, נזרק מתוך "Autores" מגזין, אתה תמיד יכול לסרב. מפשטת להבין דבר אחד. אנו מסכימים לזה בעצמך.

וכל הסובלים המוסריים שעוקבים אחר העובדה הזאת גם מעוררים רק אנחנו, ולא לאנשים אחרים.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של מסובך נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. ביעילות לבחור אסקמנטל, אשר ידגיש את המותג ואוסף חברה מצוינת.

מתברר אך ורק כי אנחנו עצמנו דוחפים את עצמנו חיקוי לא מתוחכם של יחסים, ועל נדנדות רגשית מדי.

הסוד הוא די פשוט - לא מספיק כדי לענות עליהם. מה שתגיד חברים שלא עשית, הגעתם לביתך בשעה 11 בערב ביום שישי בקושי אומר שאתה תהיה נחמד לדון בתה של מכרים משותפים. אם אתה כותב באופן בלעדי בצורה שיכורה, ואתה לא צריך לדון בחלק של האחוזה הגנרית, הוא יהיה איכשהו עלות.

כדי להעביר את וקטור של תשומת לב, אגב, כל "פולק דרכים "כמו תחביבים על ידי כיבוש חדש, או פעיל קריירה.

צריך למצוא את הכוח לחיות על. מישהו עובר לאזור אחר או לעיר ואפילו מוצא עבודה חדשה, מישהו ממשיך לחיות כמו קודם, אך אינו מגיב להודעות ולקריאות. חשוב להתרחק רגשית ממה שקרה ולמצוא אינטרסים אחרים.

ברגעים כאלה זה לא משנה שזה יהפוך תשוקה חדשה - לפחות את הרבייה של tushkanov מקסיקני, לפחות את המחקר של איסלנדית. לעשות מה מוקסם. המהות אינה בקידום הקריירה ויצירת הזדמנויות חדשות, אך לא לשים לב לכל הזמנות לא רלוונטיות, לחשוב עליהם ולקחת ברצינות.

אבל אנחנו חייבים לזכור כי במצב כזה היה כל ילדה. ובמשך זמן רב לדאוג למה שקרה לא שווה. בסופו של דבר, אתה חבורה של פעמים עשה את זה כאשר היו זוג. מה השתנה כאשר הכל נעצר? שביעות רצון מתקבלת, ללא תוצאות שליליות, אתה חופשי יכול לבנות את החיים שלך כמו שאתה אוהב, מבלי לשים לב כל מה שיש שם אישים.

ובכן, אם המחשבה עדיין יושבת בראש "אני רוצה סקס עם לשעבר", לא להכחיש את עצמך, פשוט לעשות את זה בלי דרמה, רק עבור בידור והנאה. אל תשכח על אמצעי מניעה, וזכור שאף אחד לא יהיה שום דבר אחר כך. נסו ליהנות מהתהליך ולא מקווה לחזור על העבר.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

רק אתה מחליט להסכים על סקס עם אדם לשעבר או לא. מנקודת מבט פיזיולוגית, זה לא רעיון כל כך רע. לאחר פרידה כאשר הגוף הוא בלחץ, לקבל פריקה - דרך מצוינת להתאושש. אבל מנקודת מבט פסיכולוגית, סקס עם לשעבר הוא כמה צעדים בחזרה. כן, תוכלו ליהנות socia. אבל אחרי זה, בראש שלך, זה בהחלט יהיה קיווה על ידי תחיית היחסים. כל אותם רגשות שליליים שבהם נלחמת במשך זמן כה רב יחזור. אתה תעשה את עצמך רק יותר גרוע, ושוב תסבול על יחסים שבורים. לכן, לעזוב - ללכת. ואל תצטער על ההחלטות שלך.

Просмотров: 107 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar