עיסוי טנטרי הוא סוג של עבודת גוף המשמשת להפחתת מתח תוך הפיכת אנרגיה שלילית לחיובית. המילה טנטרה באה ממסורת הינדית/בודהיסטית עתיקה ומתורגמת למשמעות "אריגה", המתארת כיצד בתרגול זה האדם משחיל את האנרגיה שלו עם זו של המטפל.

עובד הגוף הטנטרי יעשה אמבטיות עם לקוחות ויגע בהם ביראת כבוד, לעסות בעדינות אזורים הדוקים, לחקור את קצות העצבים, להפיח חיים חדשים לאזורים נשכחים סנטימטר אחר סנטימטר בזרימה במשך כל הפגישה עד ששום דבר לא יישאר ללא נגיעה.

באופן זה, עיסוי טנטרה ב- Tantratravelspotscaterservices מתורגל כחילופי אנרגיה חיובית ללא תנאי ולא מנוצל מינית - שיכול לבוא מאוחר יותר ;). עם זאת, אין שום דרך מובטחת לחלק את היתרה באופן שווה. זה תלוי בך כשאתה חוצה את דרכך הרוחנית תוך כדי נגיעה מהנה וחיים בהרמוניה עם הנפש והגוף שלך.

הצעד הראשון שאנשים צריכים לדעת

אחת הדרכ ... Читать дальше »

Просмотров: 90 | Добавил: prospergnl | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

אף אחד לא צריך להעז להגן על מועדוני חשפנות בחברה מנומסת. אם גורם ממונה מהמשרד הראשי או ממעבדת המודיעין יורה לנו ללכת, נציית ללא כל היסוס. עם זאת, אפילו חובתנו הקשה ביותר משוללת יתרון מוסרי, והידע שלנו מת מוות מתועב. בואו לא נתפלסף על הדרך הטובה ביותר לעשות את זה - אלא אם זה הגיוני בכלל?

ציטוטים בטקסט: https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Ramat-Gan.php

#קפקא 3

המועדונים מלאים באנשים שמחפשים דבר אחד בבידור למבוגרים: מועדון החשפנות הטוב ביותר.

למועדוני הסטריפ כדאי שתהיה בחורה מבדרת, עם הופעת הראווה להנאת כולם. הרבה אנשים פשוט יסתכלו על מידת האינטראקציה של המבצעת עם הקהל ואם היא מספקת מספיק כדי לגרום להם להישאר לאורך כל ההופעה שלה

... Читать дальше »

Просмотров: 67 | Добавил: prospergnl | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)