06:49
עיסוי טנטרה בקרבתי

עיסוי טנטרי הוא סוג של עבודת גוף המשמשת להפחתת מתח תוך הפיכת אנרגיה שלילית לחיובית. המילה טנטרה באה ממסורת הינדית/בודהיסטית עתיקה ומתורגמת למשמעות "אריגה", המתארת כיצד בתרגול זה האדם משחיל את האנרגיה שלו עם זו של המטפל.

עובד הגוף הטנטרי יעשה אמבטיות עם לקוחות ויגע בהם ביראת כבוד, לעסות בעדינות אזורים הדוקים, לחקור את קצות העצבים, להפיח חיים חדשים לאזורים נשכחים סנטימטר אחר סנטימטר בזרימה במשך כל הפגישה עד ששום דבר לא יישאר ללא נגיעה.

באופן זה, עיסוי טנטרה ב- Tantratravelspotscaterservices מתורגל כחילופי אנרגיה חיובית ללא תנאי ולא מנוצל מינית - שיכול לבוא מאוחר יותר ;). עם זאת, אין שום דרך מובטחת לחלק את היתרה באופן שווה. זה תלוי בך כשאתה חוצה את דרכך הרוחנית תוך כדי נגיעה מהנה וחיים בהרמוניה עם הנפש והגוף שלך.

הצעד הראשון שאנשים צריכים לדעת

אחת הדרכים הבטוחות ביותר לקבל עיסוי המתמקד באופן מקצועי בבריאות וברווחה היא עם אזורי טנטרה. התועלת נעוצה בסגנון העיסוי שבו יותר זמן מוקדש להנאה אקסטטית, במקום לפי פרוטוקולים קונבנציונליים מבוססי אנטומיה של עיסוי טיפולי.

אזורים טנטריים משתמשים בחומרי סיכה שנבחרו במיוחד ליצירת תנועת זרימה טבעית ביישום טנטרה אירוטית בפגישה ובתוצאות שלך.

יתר על כן, הוא מקדם את המיניות כקדושה ומופיע מתוך כוונה לחקור ולחשוף דרכים חדשות ומאושרות על מנת לשחרר פוטנציאלים מעבר לכל מה שחווינו בעבר עם החיים, האהבה והאטרקציות המיניות שלנו. זה יכול לגרום לגוף בריא יותר, כוח בתוך מערכות יחסים, אושר אשר נראה כי כולם משתפרים עם הזמן בגלל סוגי הפגישות הללו.

עיסוי טנטרי עוסק כולו בשיטות רוחניות, פילוסופיה ומתודולוגיה. למעשה, בהינדית טנטרה פירושה חוט אחד או זרימה מתמשכת של אנרגיה.

שירותי עיסוי טנטרי במומבאי מחייבים את המעסה להשתמש בחלקי גוף אינטימיים רבים במהלך התהליך. יתרה מכך, מדווחים כי המעסים בדרך כלל מסירים את המגבת ליד הנרתיק שלהם ומשפשפים איתה חלקים פרטיים של לקוחות גברים.

תפקידם של כותבי בינה מלאכותית בעתיד הקופירייטינג

בעוד שסוכנויות דיגיטליות משתמשות בהן כדי לייצר כל מיני תוכן עבור הלקוחות שלהן ולספק סיוע לכותבי תוכן על ידי היפטרות מחסימת הכותבים ויצירת רעיונות תוכן בקנה מידה, קופירייטרים אינם תחליף לקופירייטרים אנושיים.

עיסוי טנטרה הוא צורת אמנות בת 1000 שנה המגשרת בין הבנת הנשמה והנפש.

כיום, מספר גדל והולך של כוכבי הוליווד פונים לעיסוי טנטרי על מנת למצוא קצת הרפיה והתחדשות. רשימה קצרה כוללת את מיילי סיירוס, צ'לסי פרטי, ריי ג'יי וקייטי הולמס.

הזמן הטוב ביותר לעיסוי טנטרי בקרבתי הוא בתקופה המכונה "הנקודה המתוקה" או "הפריים טיים של נקודת ה-g" (הידוע גם לפני ואחרי שאישה חווה אורגזמה): זה עשוי להיות 20 דקות בסך הכל או יותר, תלוי ב כמה אתה קרוב לשיא.

ישנם גברים רבים שמחליטים לבקר מעסים טנטרולוגיים ולקבל מהם טיפול ממש טוב, מכיוון שהם יודעים בדיוק מה הגוף שלהם צריך בשלב זה. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Kiryat.php

רוב האנשים נכנסים לעיסוי טנטרה ומחפשים משהו שונה מהחיים הרגילים שלהם. זוהי הזדמנות לחקור מעבר לשבל היום-יום, למחשבות, לרגשות ולסוגיות קיומיות.

ישנן ארבע הצעות טיפוסיות שאדם העומד לעסוק בעיסוי טנטרה עשוי להתעניין בהן:

1) גילוי "טנטרה" (אלת האושר והשגשוג ההודית) באמצעות אינטימיות

2) מדיטציה על ידי הפעלת החושים: ראיה, צליל, ריח, טעם ומגע

3) הנאה ורווחה; הפחתת מתחים פסיכופיזיים

4) תובנה לגבי רצונות כדי שיוכלו להתממש (העלאת אנרגיית קונדליני?).

האם פספסנו משהו? ספר לנו בתגובות!

Просмотров: 88 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar