19:08
עיסוי טנטרה סידני

המילה טנטרה היא מילה בסנסקריט שמשמעותה אריגה, הרחבה או הרחבה. זהו תרגול שקיים כבר אלפי שנים ומדובר בסוג עתיק של יוגה.

עיסוי טנטרי הוא דרך נפלאה לחוות את אמנות החושניות והמיניות עם בן הזוג. עיסוי טנטרי יכול להיעשות על ידי אדם אחד או שניים, מה שמאפשר לך לחוות את היתרונות של נתינה וקבלה בו זמנית. עיסוי טנטרי יכול לעזור לך להתחבר מחדש לגוף שלך וגם לגוף של בן הזוג.

עיסוי טנטרה בסידני הוא דרך חדשה לחשוב על חווית העיסוי החושני והאירוטי. טנטרה היא לא רק על סקס, אלא על כל הגוף והנפש.

עיסוי טנטרה בסידני הוא גישה הוליסטית למגע חושני, כאשר הפוקוס הוא על האדם המקבל אותו, לא על האדם שנותן אותו. המתרגל משתמש בידיו כדי ליצור תחושת חיבור עם הלקוח שלו באמצעות מגע. הם מאומנים במתן חוויה אינטימית וחושנית ללא מגע מיני.

עיסוי טנטרה בסידני הוא עיסוי טיפולי שמטרתו ליצור תחושת שלווה פנימית ואיזון. דירה דיסקרטית בחדרה

ההבדל העיקרי בין עיסוי טנטרה לסוגים אחרים של עיסוי הוא השימוש במגע, המשמש לגירוי החושים. המעסה או המעסה ישתמשו במכות, נקודות לחץ וטכניקות שונות על מנת להגיע למטרה זו.

מטרת העיסוי הטנטרי היא ליצור תחושת רגיעה עמוקה על ידי שימוש במגע כמו גם במגע חושני. זה יכול לשמש כצורה של משחק מקדים או שזה יכול להיות חוויה שלמה בפני עצמה.

טנטרה היא מסורת רוחנית, טכניקה של מדיטציה ושיטת ריפוי. טנטרה היא אומנות החיים. זהו המדע העתיק של הפיכת אנרגיה מינית לאהבה, ריפוי ויצירתיות. הטנטרה מלמדת שהמיניות שלנו היא קדושה ושעל ידי אימוץ אנו יכולים להתעלות מעל הדפוסים המבוססים על האגו השומרים אותנו מנותקים מהמהות האמיתית שלנו.

ניתן לראות בעיסוי טנטרי צורת אמנות שמביאה אותך לרמה נוספת של תודעה באמצעות עבודת גוף, טכניקות נשימה ומדיטציה. זה יכול לעזור לך לשחרר מתח וחרדה מהגוף, הנפש והרוח שלך. התנועות האיטיות נועדו להרפות את השרירים שלך ובו זמנית לגרות את החושים שלך עם מגע וריח כדי לעורר את הפוטנציאל הארוטי שלך

עיסוי טנטרה בסידני היא טכניקת עיסוי המשלבת שימוש בתנועות עדינות, מתיחות ועיסוי רקמות עמוק. הוא פותח על ידי מעסה שוודי בשנות ה-60 שהיה מתוסכל מהמגבלות של טכניקות עיסוי מסורתיות.

השם "טנטרה" מגיע ממסורות הינדיות ובודהיסטיות שבהן זה נחשב לתרגול רוחני. בעידן המודרני, זה אומץ כפרקטיקה מינית.

הטכניקה משמשת מטפלים כדי לעזור ללקוחות להגיע למצבים של הרפיה עמוקה ומודעות מוגברת. זה גם עוזר ללקוחות להתחבר מחדש לגופם ולמצוא איזון בין הנפש, הגוף והרוח שלהם.

עיסוי טנטרה בסידני הוא סוג של עיסוי המתורגל בחלקים שונים של העולם. זוהי צורת עיסוי עתיקה שפותחה בהודו. העיסוי כולל שימוש בשמנים ולחץ עדין כדי לעזור לאדם להירגע ולהרגיש טוב עם עצמו.

המעסה יתחיל במריחת שמן על הגוף ולאחר מכן יתחיל לעסות את האדם מכף רגל ועד ראש. לרוב הם יתמקדו באזורים בהם יש שרירים, קשרים או מתח על מנת לשחרר אותם. המעסה יפעיל לחץ גם על נקודות מסוימות בגוף הידועות כנקודות אקופרסורה. סוג זה של עיסוי הוכח כבעל יתרונות שונים לבריאותם של אנשים כמו הפחתת מתח, שיפור זרימת הדם, שיפור מצב הרוח, הקלה על כאבי שרירים והגברת הגמישות בין היתר.

עיסוי טנטרה בסידני הוא סוג של עיסוי המתמקד בזרימת האנרגיה בגוף. זהו טיפול הוליסטי שניתן להשתמש בו להרפיה, לשיכוך כאבים ולשיפור הרווחה הכללית שלך.

עיסוי טנטרה בסידני קיים כבר מאות שנים ושורשיו בהודו. העיסוי כולל משיכות ארוכות לאורך הגוף, שנועדו לשחרר מתחים ולפתוח ערוצי אנרגיה חסומים.

היתרונות של עיסוי טנטרה בסידני כוללים זרימת דם מוגברת, מתח שרירים מופחת, שיפור זרימת הדם, שינה טובה יותר ודימוי עצמי משופר.

Просмотров: 59 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar