23:42
תכונות של עבודה על צריכת סוגים שונים של מוסדות

להחליט להרוויח צריכת, בנות לעתים קרובות לא יודעים איזה מקום עדיף להסתפק. הבחירה היא שלושה סוגים של מוסדות:

  • מועדוני לילה;
  • ברים ופאבים;
  • קריוקי ברים.
  • בכל מקום הכללים שלה ואת ההזמנות. בחר את סוג הקמת מבוסס על העדפות אישיות וניסיון. במקום אחד הוא גרף חינם, באווירה נוספת יותר כיף, באורחים השלישי מותנה טוב יותר. שקול את התכונות העיקריות של כל אפשרות.

    עבודה על הצריכה במועדון

    זה המקום הנפוץ ביותר להרוויח. מועדון לילה - מקום גדול ורועש שבו מוסיקה רועשת תמיד משחקת, ואת האנשים נהנים וריקודים מן הנשמה. במפעלים מסוג זה, מערכת קוקטייל. יותר משקאות יקנו בחורה, גבוה יותר הרווחים שלה יהיה. הצריכה יכולה להיות פעילה וגם פסיבית. בגרסה הראשונה, הבנות עצמן לבחור, עם איזה אורח הם רוצים לבלות זמן. במקרה השני, המנהל אומר את הילדה, אשר השולחן היא זקוקה לרשת. יש עדיין אופציה כאשר הלקוחות עצמם לבחור ogsature עבור הערב.

    המבקרים הם בדרך כלל הרבה, בסופי שבוע במועדון פשוטו כמשמעו לא לשפוך. מצא "הקרבה" לא יהיה עבודה. עם זאת, יש לזכור כי יש בדרך כלל תחרות גדולה במפעלים כאלה. הממשל שוכר הרבה צרכנים, כך שכל האורחים מוקפים לידיעת הבנות. תוכלו גם להתחרות עם בנות קונבנציונאלי שהגיעו למועדון כדי לפגוש את החבר 'ה וגם כדי לקדם אותם כמה קוקטיילים. נציגי מין חזקה מין עניין מוגבר, כי עם בחורה כזו אתה יכול להמשיך לתקשר מחוץ לממסד הלילה. עם זאת, היועצים המקצועיים הם בנות רגילות - לא יריב. הם חסרים מקצועיות, בהירות במראה, ידע של פסיכולוגיה זכרית ועוד.

    פלוס חיוני לעבוד במועדון יהיה היכולת לרקוד בסגנון של ללכת ללכת. בנות כאלה תמיד למשוך תשומת לב רבה יותר של המבקרים. אם אתה רוצה לעבוד במוסד של סוג זה, אתה יכול ללכת לאיטליה, טורקיה, מקאו, תאילנד או סינגפור. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

    צריכה בבר או בפאב

    איך לעלות על זה... Best Webcam Stu...

    מוסדות כאלה מופצים באמריקה, אירופה ואפריקה. אתה יכול גם ללכת לרווחים בירדן. בארץ הזאת, סורגים פשוט לשבור מאורחים בסופי שבוע ובערב. הצריכה במקומות כאלה פעילה תמיד. המערכת היא גם קוקטייל. בנוסף ל"משקפיים "- משקפיים, האורחים יכולים להזמין בקבוקים שלמים.

    עבודה בבר יהיה קצת יותר מסובך כי מותנה של גברים הוא קצת שונה מאשר במועדונים. אם הריקוד הולך בעיקר צעירים, כדי לדלג על כוס אחרת בפאב הנוכחי - זה זכותו של אדם מבוגר ומבוגר. הם מתייחסים לשחקנים. המבקרים היחידים לא תמיד מוגדרים לתקשר. עם זאת, אם אתה עושה מאמץ, אז אתה יכול להרוויח על ג 'נטלמן מוצק ממס הרבה יותר מאשר על הצד הצעיר.

    העבודה בבר מתאים יותר לבנות מנוסות, אשר מרגישים בביטחון במהלך תקשורת עם גברים והוא יכול למצוא גישה לכל נציג של מין חזק. האווירה יש רגוע ונעים.

    איך לעבוד כצ'טאובן בבר קריוקי

    המפעלים מסוג זה הם בעיקר קוריאה. זה סוג זה של מנוחה המועדפת במדינה הזאת. צריכת בר קריוקי שונה מאוד מ רָגִיל. ראשית, התשלום הולך על השעון, ולא עבור "משקפיים". לרוב, האורחים מגיעים עם חברות והזמינו כמה בנות בבת אחת. שנית, מעגל האחריות הוא הרבה יותר רחב. בנות להביא מזון / משקאות ולהסיר מהשולחן, לבדר אורחים עם שיחות, לשיר למבקרים, לשחק איתם כדי משחקי לוח. באופן כללי, הם עושים הכל אפשרי כדי שהלקוחות מרוצים. אם אתה מוציא מלא, אז אתה יכול לקבל טיפים נדיבים.

    קריוקי ברים מחולקים בכיתות. אם אתה רוצה להרוויח הרבה ולעסוק רק עם אורחים הגון ומעמד, עדיף לבחור את המוסד של הכיתה "A".

    זה צריך להיות נבלע בראש שלפעמים מעסיקים קוראים בנות בסין. יש קריוקי ברים נקראים KTV (KI-THI). מוסדות אלה אינם השוואה עם הקוריאנית. הם יותר כמו שלמנים עם לקוחות בשיעור שני. שום צרכון כיבוד עצמי לא יעבוד במקום כזה, והם משלמים שם פרוטה. אם אתה רוצה לעבוד בבר קריוקי, אז אתה צריך ללכת לקוריאה.

    בחר את עצמי: אם אתה רוצה להיות ספוג ברוח של חיי לילה ומסיבות אהבה, אז הבחירה שלך היא מועדון לילה. לשיחות כנות עם אורחים כדאי לתת עדיפות לבר. אם אתה רוצה לבלות זמן בחברה גדולה, אז בר קריוקי יהיה חלום לעבוד בשבילך. כל נערה צריכה לבחור את הממסד על פי אופיו וניסיון.

    Просмотров: 4700 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar