15:15
מהי נערת ליווי

שמעת פעם על המונח 'נערת ליווי' אבל לא יודע מה זה אומר? נערת ליווי הוא מונח המתייחס לכל אישה המספקת חברה ללקוח בביתה או בביתו. אפשר גם לומר שהיא כאדם שעובד בקטגוריה המסוימת הזו. נערות ליווי מתייחסות לנשים שמקבלות תשלום עבור נסיעות עם גברים ומפנקות אותן בזמן, תשומת לב וכסף.

הסברים: https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/דירות-דיסקרטיות-בחיפה/|https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/

זה פשוט כאשר אתה משלם למישהו אחר שייסע איתך. זה אומר שהם מלווים אותך, מדברים איתך, נוגעים בך, מדי פעם ישנים איתך. אתה מחלק כסף לזמנם ואם הוא לא משולם היטב האנשים האלה פועלים מתוך מחויבות במקום כיבוש או תאווה ומנהלים חיים אומללים כתוצאה מכך; עלולים להתנהג בתור זונות או סרסורים אז נא לא לתרום!

נערת ליווי בדרך כלל אינה מקבלת שום הכשרה או כישורים עבור הייעוד המסחרי הזה בכלל; שוב דומה

ליווי הוא העסק של מתן שירותים מיניים, כגון חברות פיזית או פעילות מינית.

נערת ליווי היא אדם שמונה ללוות אדם אחר כאמצעי לליווי חברתי, מיני או אפלטוני

המונח הזה שנוי במחלוקת באופן לא מפתיע, הדעות נעות בין גינוי לתמיכה. למידע נוסף על הסיבה לכך שמקצוע זה כל כך שנוי במחלוקת, אנא המשך לקרוא.

קריאה נוספת: https://guides.gazeta.pl/konkluduja-lub-odstrzelaja-escorte/

לאחר הלגליזציה של זנות בצרפת, החוק שמסדיר את אנשי המין הללו הוא חוק מרץ 2016. החוק מגדיר "נערת ליווי" כמי שמבצעת שירות מיני פחות משמונה שעות ביום ופחות מחמישה ימים בשבוע גם כן. כפי שמכבדים כללים סביב גיל או דרישות.

החוק מחייב עובדי מין להירשם ב-SHQ (רשם לפעילויות עבודה מיניות) אשר, תוך תצפית זוגית לניטור מסביב לשעון, רושם עובדים ומבטיח שהם מכבדים, בין היתר, את בריאות לקוחותיהם.

תכונה נוספת של המסגרת המשפטית הצרפתית סביב זנות היא שהיא אוסרת החלפת שירותי מין בכסף עם מישהו מתחת לגיל 18 וכן מתן שירותים מיניים ללא קונדום: אכן ניתן להעמיד לדין לקוחות בגין תשלום עבור מין לא מוגן אם יש כוונה לחשוף את עצמם לסכן בעיות.

נערת ליווי מספקת שירותי מין בתשלום עבור האליטה החברתית, או גברים מפוארים.

רוב נערות הליווי מאוימות באלימות ובכפייה. חלקם נשלטים על ידי אלימות שלא מדוברת, סיבות כלכליות לא יציבות ועוני. מבלי שיוכלו לצאת מהתפיסה של החברה לגבי מי הם, הם נאלצים לתת שירות כדי להסתדר.

חלק קטן מהם מספקים שירותים אלה ברצון מאחר שהם נהנים מאורח החיים שכסף מביא להם, שאולי יכול להיות כוח, ביטחון או תהילה. נערת ליווי בתל אביב

Просмотров: 71 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar