23:42
קורס מגנטיות

לא מספיק כדי לזרוח עם היופי שלך כדי למשוך אדם עשיר. אתה חייב להיות כישרונות רבים: להיות מסוגל לדבר ולהקשיב כראוי את השמלה, לדעת איפה שם תאריך. לפעמים תנועה מספיקה כדי שזה ירד לרגליים. באופן עקרוני, עבור המעוניינים שלו, אתה יכול ללבוש תלבושת שקוף. אבל אם אתה רוצה ללבוש גבר במשך זמן רב, לא עושה בגדים פרנק.

חולשה וכישלון

אתה יצירה חלשה ושברירית, אבל אתה בחוזקה על הרגליים. אל תשכח את הכלל הזה ואתה מצליח. גברים אוהבים להיות חברה. כדאי להשתמש בהזדמנות זו. להראות כמה אתה צריך להגן.

זכור כי חולשה אין שום קשר עם התינוק. מיוחד, שאינו מסוגל לדאוג לעצמו, מתחיל לגרום לגירוי. גברים מקבלים משועמם במהירות משחק דומה. בנוסף, נראה לו שהנערה על צווארו החזק. גיבור הוא מקבל את רכיבה על הסוסים לא.

הנה כמה מצבים משוערים שבהם תצטרך כתף גברית:

  • העננים להחזיר את השמים, נוצצים את הרוכסן ואת הגוף שלך מתחיל לרעוד. שמתי את זה, קח את זה ביד, מודה שהסערות מפחדים מהאימה. אתה יכול למצוא סיפור של דמעות על איך זה פחד. הוא רוצה להירגע ולהגן על עצמך.
  • חברה מעיר אחרת שנשלחה על ידי חבילות. באת כדי לקבל את הדואר ואת הבנת כי תיבת כזה לא יוכל. שאל את הנסיך שלך כדי לעזור לך, ואז תודה לך בהחלט.
  • יש לך מכונה שבורה (גידול חרא, גדוד נפלה, המקרר הפסיק לפעול). צור קשר לעזרה. אם הוא לא יודע איך לעבוד עם הידיים שלו, לבקש ממך לתת את הכתובת של המאסטר שיעזור לך. הוא סובל שהוא ממש מנע אסון.
  • השתמש במראה שלך כראוי

    נראה כי זה מספיק כדי ללבוש מיני, וזה לא יוכל להיעלם מהגוף שלך. כן זה כן. מה אתה רוצה - לבלות לילה במיטה או להיות עם זמן רב? אם תסכים לאפשרות השנייה, עליך ליצור קשר עם הזכות.

  • השמלה צריכה לתת רמז. תן לזה להדק את הגוף שלך מפתה יהיה ארוך. מתחת לגודל של הגודל. לקשט את הצוואר כדי למשוך תשומת לב לחזה.
  • האם אתה לקשט ולשים לב לרוחות. רק לא להפסיק, אחרת אתה מסתכן להיות "עץ חג המולד של השנה החדשה". להאשים יהלומים ענקיים וממטרות אינם נחוצים. אם תבחר עגילים מסיביים, ולאחר מכן לעזוב ללא קישוט. לא לעורר חבורה של טבעות וצמידים בעת ובעונה אחת.
  • כאשר הוא משלם תשומת לב מיוחדת לצורה שלך ואת הפנים היפות שלך, חבר את הקול. קרקע חזקה מושכת נאום רגוע ורגוע. לדבר עם לנשוף, לא לבכות, לא להשתמש במילים טפיל. אולי אתה צריך להתאמן בבית שלך מאצ'ו יסתכל עליך לא רק. הוא יקשיב. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

    אדם לא יסרב לבלות זמן עם בחורה יפה. אבל כפי שאתה יכול לראות קסם במשך זמן רב, המאמצים יצטרכו לעשות. לדעת את המחיר שלך, כראוי לאסוף בגדים, להיות חסר הגנה במצבים מסוימים - וההצלחה מסופקת.

    Просмотров: 158 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar