13:15
הבחור הוא גודל קטן מה לעשות?

הגודל משנה, האם גברים ונשים יודעים. רק עכשיו הראשון משמשים להגזים גודלו של כבודו הוא גם לא לצרף חשיבות סנטימטרים. אבל נשים בטוחות. מה זה יותר הפין הבחור שלהם יותר טוב. נשים לא יכולות רק לחוות את עצמם, אבל גם כדי לגרום להופעת ערמת של מתחמים אהובתו. אז, אנו להבין את זה כאשר הבחור יש גודל קטן, זה חיסרון משמעותי או פשוט תכונה פיזיולוגית.

התוכן של המאמר

1 תנוחות מוצלחות ביותר במין עם קטן גודל הפין

כמובן, סקס לא מעד יחסים של שני אנשים אוהבים, אבל הוא משחק תפקיד חשוב. אם הבחור יש גודל קטן, אז אישה לא יכולה לקבל הנאה נכונה, פשוט לא מרגיש את הפין את עצמך בתוך. אבל יחידה גדולה מאוד יכולה לגרום הרבה לא נעים ואפילו תחושות כאב. באופן כללי, הגוף המיני נחשב, יש גודל עולה על 12-13 סנטימטרים. אם האהוב שלך הוא גדלים אלה, אז לא לדיסק, הוא יכול גם לתת לך הנאה. נערות ליווי

כיצד ללמוד לקבל הנאה במיטה, אם לאיש שלך יש גודל קטן?

אל תשכח, יש גם ליטוף אוראלי. יתר על כן, גודל קטן של החבר שלך במקרה זה יהיה יתרון נוסף. אתה יכול לעשות את האיש שלך, נחמד לא חווה רפלקס הקיא. אתה יכול גם להגשים את החלום הארוטי היקרה של כל אדם - זה "גרון עמוק מציצה". כן, ואתה יכול גם לספק תענוגות באמצעות השפה שלך. תקן את היעדר "קטן" של הנבחר שלך יעזור לחנות למבוגרים. יש מבחר רחב של חרירי שונים עבור איברים קטנים איאטלית. יתר על כן, חלקם מגבירים לא רק זמן רב, אלא גם את רוחב הפין., הם גם מסוגלים לתת גירוי כפול, גם אתה ואת הצעיר. סקס להקסים מובטחת לשניהם. רק כל הקושי טמון ברמז לרכישת גאדג'ט כזה. בשום מקרה לא ניתן לקבל אותו לחופשה או לקנות איש צעיר ללא ידע. אתה לא יכול רק לפגוע האהוב שלך, אבל גם לעורר חבורה של מתחמים. תמיד להיות קבוע ככל האפשר. אם אתה לא מרגיש אורגזמה, אתה לא צריך לתאר את זה, רק לספר לנו על בעיה זו ולבחור את הביטויים הרכים ביותר, ללא ללעוג או השוואות משפילות. בחנויות מיוחדות אתה יכול גם למצוא חומר סיכה מיוחד שיכול להפחית את הנרתיק. הוא כולל רכיבים שמסוגלים למשוך את הקירות של הנרתיק, צמצום גודלו.

לישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בעמדות מוסריות גבוהות. כל אחד מודע לכך שבתור את האסיקיטן לא היה יותר מאשר הלקוח מלווה באירוע, מספק ראיון וליווי ילדה בכיתה VIP לשמש סימן של מעמד.

כתוצאה מכך, אתה יכול ליהנות לשבת תחת גודל של חבר השותף שלך, ועדיין הפתיע את הצעיר. סקס אנאלי. בנות רבות מסרבות עקב כאב מסוג זה של הנאה. אבל אם החבר שלך יש גודל חבר קטן, אז אתה יכול לחוות תחושות חדשות. כמובן, סקס אנאלי לא בהשוואה לתחושות עם קלאסי, אבל יש אחד עדינות.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, הקונים הם צעירים מוצלחים, מה הולכים להסתכל בהצלחה בפגישה, הליכה ישירות עם גברת בהירה. הרווחים הזו מספיק, על מנת לגמרי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

עבור ההנאה של למד את שני השותפים, לשאול את הצעיר לנצל את החיקטור FAL כדי לעורר את הנרתיק, כאשר יש לך סקס אנאלי. אתה יכול רק לקבל תענוג כזה אם יש לך סקס שלישייה, להתחבר פנטזיה ואת הגודל לא משנה את הלילה הטוב ביותר שלך. הידיים שלנו לא לשעמום. בעלי גודל צנוע של כבוד יכול גם להיות אוהבי מצטיינים, הכל כי הם משתמשים בידיים כאשר קיום יחסי מין. אצבעות השותף שלך יעזור לחוות אושר לא דומה למין הרגיל. מדענים טוענים כי נקודת הידוע לשמצה הוא מבפנים של חלק הערווה של איברי המין של הנשים, בהתאמה, הפין לפני זה לא אפשרי. אבל אם השותף שלך מיומן נושא את אצבעותיו. ואז האורגזמה לא יחכה זמן רב לחכות. התעמלות מיוחדת לנרתיק. זה לא סוד כי הנרתיק הוא שריר, כלומר זה יכול להיות שיכור. יש התעמלות מיוחדת של קגל, אשר מאפשר לך ללמוד איך לנהל את הנרתיק ולהפחית אותו בבקשת שלך. לאחר מספר פעמים מאומנות, אתה יכול להפתיע את בן הזוג אם בלי שום תחנות אתה יכול להקטין את גודל החור שלך. איש צעיר ירגיש. כי הפין שלו מחבק, תאמין לי, זה יסיע אותו משוגע.

את תנוחות מוצלחות ביותר במין עם קטן גודל הפין

כל השיטות לעיל יעילות מאוד, אבל איך להגיע לאורגזמה עם אהבה קלאסית? הרמנו את התנוחות הטובות ביותר עבור חבר קטן אשר יאהבו גם גבר ואישה:

רוכב - כאן אתה יכול להסדיר את עצמך עומק החדירה ולהיות מנהל המעשה המיני שלך יושב פנים אל פנים - תנוחה זו דורשת קצת חטיפים והדרכה, אבל זה בשותף שלה שיכול לעורר חבר את קירות הנרתיק, ומספקים את הנאה שלא החריפה של אהובתה.

השתמש בעצה שלנו ולזכור כי במין עדיין את התחושה העיקרית ואם אתה אוהב את הצעיר שלך, אז האינסטינקטים להניח איך לנגן אחד את השני, במקרה זה הגודל יהיה לא חשוב.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

גודל חבר קטן - קונספט מתיחה. ילדה אחת רואה ו 10 ס"מ ענק, השני 16 יהיה מעט. הכל תלוי במאפיינים הפרטיים של האורגניזם הנשי, המעמקים הפיזיולוגיים של הנרתיק, העדפות מיניות. כמה בנות שמחות עם חדירה עמוקה, אחרים לא יכולים לעמוד כאשר חבר נשען בצוואר הרחם. במין - כמה אנשים, כל כך הרבה דעות! לכן, גודל חבר קטן אינו סיבה למתחם. אתה יכול להשתמש בעניינים אוראלי, בנוסף לעורר את הדגדגן או לרכוש סרט מיוחד גדל זרבובית לחבר זה ייתן תחושות חדשות לשני השותפים.

Просмотров: 736 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar