17:46
איך לקיים יחסי מין על החוף, כך שאתה לא עומד?

יום ראשון, ים, חול לבן ... באווירה של חופשות קיץ על חופי הים Azurea ומושך כדי להתחיל רומן נלהב נלהב בלתי נשכח. וכאן, עד כמה מאיתנו לבד, הראשון האמין PT גם פועל על זה סקס מזוהה על החוף - ועכשיו זה לא על קוקטייל. נערות ליווי באילת

התוכן של המאמר

1 שבעה טיפים למין "בלתי נראה" על החוף

במקום שאתה מואר עם הרצון אז לומר לעשות אהבה על החוף, אבל אתה לא רוצה להיתפס בהפתעה, איך אנחנו תמיד לדבר איתך, תיירים רבים, לקרוא את המאמר שלנו עם sovetomi על איך להגיע סקס ב השכר של הים.

7 טיפים למין "בלתי נראה" אבל החוף 7

איך זה לא היה נשמע כמו זה של אה, סקס על החוף יהיה רחוק מלהיות לא כל כך רומנטי, איך אנחנו מציירים את זה בסרטים: זה לא נוח ולא ממש נפוץ עמוק טוב של היגיינה, ו אנשים עדיין כל הזמן שם, כך שאתה תהיה סיכון קבוע להיראות.

הולך לאהוב באופן ספונטני בלהט זה לא סביר. אז, במקום בך, הרעיון של סקס על החוף היה נתפס אש, ודא כי אתה תלויה בכל חוקי הבטיחות.

לחקור חוקים

במקום שאתה בחו"ל, לדאוג לחקור את חוקי המדינה, שבו אתה מתכנן הרפתקה שלך חוף חולים.

אבל אתה בטח רוצה להבין את החוף שלך סקס כמו אנשים רבים באים לידי ביטוי, היסטוריה נעימה של חופשה, כי כך? נערות ליווי באילת

אבל יש חדשות טובות. במספר מדינות, סקס על החוף הוא 100% "חוקי". זה מאוד ברור, המקסימום המאיים לך במקרה שלך מאשר לך "תפסו," - נזיפה מן המשטרה. והאשמה, כמו ברורה, חבר הנוער.Meggred יהיה unsosping לך עם שותף מעיניים סקרניות ושבים אקראיים.אבל לא לספור את היתרונות הברורים, אנו מזכירים עוד דבר אחד: בחושך, מספר האנשים על החוף באופן עקרוני יהיה הרבה יותר נמוך, - טוב, כי לא כולם יהיה התמזגו על איך הלילה מתחיל להביע.

חופים בודדים


במקום זאת לא נראה במקום הזה, לבחור את הזמן הנכון.

עמידות רוסית וחוסר מידע זרועו ניחוש שווא כי ליווי - כל זה משהו מביש, כזה, אתה צריך להשתיק על עובדה זו. עכשיו כמה יחידות יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום משותף עם זנות.

זה הכי טוב עבור סקס על החוף, באופן כללי, הוא מתאים בבוקר מוקדם: כבר אחרי הצלצול הלילה הפסקות, אבל לפני תיירים לקבל.

Mhi

כבר דיברנו על העובדה כי Yutro מוקדם הוא גם זמן שילוב ביותר למין, אבל החוף הוא בגלל מעדן. הכל כבר מזמן ידוע מה עדיין חשוך למדי בשלב זה. לכמה מדינות "בטוח" כוללות הולנד, בולגריה, קנדה, נורבגיה ופינלנד. לעתים קרובות החופים הם מגנט אמיתי לתיירים, במיוחד במדינות הנופש. ימים של ההמונים נחלים שם עבור אנשים שם, ובערב יש מסיבות הולך גדול, איך אנשים רגילים להביע, חברות נוער.במקום שאתה נמצא במדינה שבה יש חופים מבודדים (למשל, בתאילנד או בקובה), טוב יותר, בסופו של דבר, לתת עדיפות למקומות כאלה: יש שם אנשים מעשיים, ולכן הסיכון להיתפס בזמנים פָּחוּת.

הסתרת פינות

זה גם חשוב ובחירת המקום הנכון. מטבע הדברים, הסרטים לימדו אותנו את הרעיון שכולם אומללים, הרומנטיים ביותר, ככלל, הוא מין נכון בעיצומו של החוף החולי ליד הגלים ללטף.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה קשה נפשית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להראות נשים וילדים. זה יעיל יותר כדי להזמין eSquiten, אחד יקצה את המותג יעשה חברה מצוינת.

אבל המציאות, כפי שלא היתה נשמעת, זה לא נשמע, רחוק מפנטזיה.

למעשה, אפילו ממה שאתה בוחר את החוף המבודד ביותר ואת הזמן הכהה והנטוש ביותר של היום, את הסיכון להיות, כמו אנשים נהגו להביע, הם עדיין רואים די גבוה: אף אחד לא מבוטח מ Zevak.

אז לבחור איך אנחנו רגילים לקרוא, מקומות מוסתרים. שיחים, עצים, אבנים, מבנים דוכנים וארברים: כל מה שיכול להסתיר אותך מן העין הפוטורונית, יהיה החבר הכי טוב שלך במרדף אחר איך אנחנו רגילים לקרוא, מילא רגשות.

חדר הלבשה

סקס ישר על החוף - זה טבעי מעולה, אבל קצת מתאים לאלה שפוחדים להיתפס בהפתעה. ולא בכלל על החוף אתה יכול לפגוש איך אנחנו רגילים לקרוא, מקומות מוסתרים: לעתים קרובות הם פתוחים למדי.

במקום שאתה לא רואה את עצמך למספר אנשים מסוכנים, תסתכל על חדרי ההלבשה: כזה יכול להיות נפגשו כמעט כל ספא, ויש מספיק מקום במקומם לפרוש יחד יחד.

מטבע הדברים, עדיין יש קרוב מספיק, ועם לך שותף קצת אם מסתבר, לשים את זה בעדינות, להעלות במונחים של pos. הדבר העיקרי ברמה הטכנית הוא עדיין סקס על החוף.

שוב לבדוק כי הדלת סגורה

אל תשכח לסגור את חדר ההלבשה. ולאחר מכן לבדוק אם אתה פשוט סגור את זה. לירות ידית הדלת. וכך לומר שוב לבדוק.

וכמובן לזכור אחר כללי פרטיות בסיסיים: להיות שקט יותר ומדויק יותר. ועל הבטיחות - היזהרו של שיטפונות של מים מלוחים, חול, חלוקי נחל וחרקים.

זהירות לעולם לא, לשים את זה בעדינות, יהיה מיותר: אבל אתה על החוף, ולא על גליונות רכים בחדר המלון.

סקס בבגדים

סקס בבגדים טובים כמעט מכל הסיבות.

ראשית, במקרה של סכנה סבירה, אתה יכול להוביל במהירות את עצמך כדי לא להגיש כדי לראות כי נראה שזה עושה משהו רע (טוב, במילים אחרות, זה בהכרח טוב, אבל כמעט כל דבר שהם יעריכו אחרים).

שנית, זה גם מוריד את הסיכון של חול וחלקיקים קטנים אחרים להיכנס לך, אשר יהיה להפחית באופן משמעותי את הנוחות במהלך אהבה.אז, למשל, מאשר "חם" אתה תיתפס בצרפת, תצטרך לשלם קנס עד חמישה עשר יורו, ובספרד לך לחלוטין מאיים על סנקציה ישירות ל 70 אלף יורו.דברים בולטים במדינות מוסלמיות: במצרים או במין איחוד האמירויות במקום ציבורי (במילים אחרות, על החוף) יעלה לך לא רק בסדר, אבל גירוש עם האיסור הקרוב על השכנים למדינה. ולא אתה לא לומד את המקרה עם שותף, אז לומר כדי לדבר אפילו הכי טוב של זרועות וישיקות רגילות. נערות ליווי באילת

Просмотров: 124 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar