08:01
איפור מקצועי סודות עבור תבניות אינטרנט

מראה - גורם חשוב בעבודה של מודלים של מצלמת אינטרנט. בנות צריכות להיראות בלתי ניתן לדכא. עם תשומת לב מיוחדת זו יש לשלם על הפנים. איפור מקצועי טוב כי עם שימוש מוסמך, זה עוזר להסתיר פערים ולהדגיש את היתרונות. לַעֲשׂוֹת אולי חלק מהתמונה אם אתה מפעיל אסטרים בתפקיד של כמה תווים. למד על ויזה חוכמה עולה כל תבנית אינטרנט.

הבדלים של איפור יצוק לירות וידאו

הדבר הראשון מאוד לקחת בחשבון את הנערה הוא עיוות של הפנים של הפנים במהלך הירי. המצלמה לא רק "מוסיף" כמה קילוס מיותר, אבל גם את הצבע "לאכול". זה חייב להילקח בחשבון בעת ​​החלת אותי. יש צורך לצייר כמה שיותר, אבל באותו זמן, כמובן, לא יותר מדי.

חשוב גם לקחת בחשבון את התאורה. האור חשוף היטב יכול להסיח את דעתך מיופי. עדיף להשתמש מנורות צלחות מיוחדות מותקן מאחורי המצלמה והם מכוונים ישירות אל הפנים. הימנע היעלמות של צללים, הם יכולים לעוות במידה ניכרת את המאפיינים של הפנים. נערות ליווי בהרצליה

אם יש לך ציוד וידאו טוב מאוד, כל הפגמים שלך יהיה למהר. אפילו הכפתורים הקטנים ביותר, אי סדרים של העור או שריטות ברורות מאוד בעת הירי. כדי לעשות זאת, חשוב להיות מסוגל להחיל כראוי מותג - להסתיר את כל הפגמים האלה.

דלת העולם החדש איך למצוא עבודה ...

לפני הכניסה לאוויר, בהכרח להפוך את המצלמה ולעשות שיא בדיקה כדי לראות איך אתה מסתכל. אז תהיה לך הזדמנות לתקן משהו "התמונה" היה מושלם.

כללי איפור מקצועי
  • העור חייב להיות מוכן ליישום מוצרים קוסמטיים דקורטיביים, אחרת אתה מקלקל את הפנים שלך. בהתחלה, זה שווה לשים בסיס, ואז להתחיל "צבע לחימה". גם תמיד קוסמטיקה לאחר יום העבודה. לנקות את העור עם טוניק, להחיל קרם תזונתית לחות. באופן כללי, יש צורך לטפל בפנים, אחרת העור לא תתמוך בדיקות יומיות.
  • החל את הבסיס הטונאלי הוא לא רק על הפנים, אלא גם על הצוואר, כמו גם את הצוואר של השטח, אחרת התמונה תהיה נורא. זה מאוד מוזר כאשר הילדה יש ​​פנים לבנים וצוואר באותו זמן עבור כמה גוונים הוא כהה יותר. תאמין לי, גברים לשים לב אפילו לזוטות כאלה.
  • לא אוהב את המתאר. כן, טכניקה זו מאפשרת לך לשנות את הפנים מעבר לזה, אבל רק אם יש לך מקצועי להחזיק את זה. אל תנסה לתקן פערים, אחרת אתה יכול רק להחמיר. עדיף להתמקד היתרונות שלך ולהדגיש אותו עם שיזוף או rumie.
  • נסו להיפטר מבריק שמנוני, זה דוחף גברים. השתמש בשטיח או מפיות אבקה. לא מעל יותר מדי עם ניצוצות שונים, נצנצים מודגשים. הכל צריך להיות בינוני, וטוב בכלל.
  • למד כיצד לצייר חצים מושלמים. אם אתה עושה משהו לא בסדר, העיניים שלך ייראו קרוב יותר, וזה בבירור פחות. בנוסף, אתה לא צריך להשתמש בצללים בעפעף התחתון ולכלול אותך במגמות חדשות בייצור, כגון "עיניים מעושנות" וכן הלאה. אין צורך לעשות "כבד" מראה, זה תיצור אפקט דוחה. ואתה לא צריך את זה בכלל.
  • זכור כי לוח הקוסמטיקה נבחר תחת צבע העור והעיניים, ולא עבור חליפה או בפנים. אתה באמת צריך לגשת אלה גוונים על ידי צבע. גם לזכור את השילוב של צבעים בעת החלת איפור.
  • כמו מבטא, כדאי לבחור משהו א: שפתיים או עיניים. אם אתה מסתכל כל מבריק ומיד, התמונה תהיה וולגרית מדי ואפילו "חווה קולקטיבית". אז אתה בהחלט לא מרוויח את תשומת הלב של החברים, אבל לא לדחוף אותם.
  • שגיאות איפור אופייניות

    כמובן, זה לא הכרחי להיות אמן איפור מקצועי לכוון אותך בסדר לפני הירי. עם זאת, יש את הטעויות הנפוצות ביותר

    בעת החלת איפור, אשר דגמי אינטרנט חייבים להימנע:

  • לא ניתן לשדר ללא איפור בכלל. גם אם יש לך עור מושלם, לפחות להמציא את הריסים ואת השפתיים הם תמיד שווה את זה להיות. כפי שכבר הוזכר, המצלמה עושה את הפנים דהוי יותר עמום, כלומר אתה סיכון להיות "עכבר חיוור". אולי אפילו ההרגשה שהפנים שלך נראים בכאב. גברים, כמובן, כמו טבעיות, אבל לא את המדד. אם אתה לא רוצה לצייר מבריק, לתת עדיפות לגוונים עירום.
  • תמיד masticize עקבות של עייפות על הפנים ואת הפגמים של העור. נוף לא-מיוער, תיקים מתחת לעיניים, גוון צהבהב של הפנים, אקנה, שחיקה - כל זה יעבור רק את המשתמשים. על ילדה כזאת מסתכלת בחוסר נימוס. מצלמת אינטרנט היא אזור הפנאי, סוג של בידור לגברים. הם יראו בנות כיף יפה שמעריכים את עבודתם. סוג של בחורה מעונה ועייף לא נראה אטרקטיבי.
  • נסה לעשות התאמות איפור. אם אתה לבוש את BDSM-MRS. תלבושות, ואז לשים צללים ורדים נצנצים. זה הולך לפחות נראה טיפשי. נסו לעשות את התמונה הרמונית. החזקה ודברים צריכים להיות בסטייליסט או בצבעים צבעוניים.
  • בנוסף לרשימה הרשומה, חשוב לזכור את התאורה. אם אין חלון בחדר, עליך להשתמש מנורות מיוחדות. סוד ההצלחה בדוגמת האינטרנט הוא פנים יפה בשילוב עם האור חשוף נכון מודל צבוע באופן מקצועי.

    Просмотров: 278 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar